ERIBA Troll, hogerslaper maken van zitgedeelte voor

Smidt
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 5 jan 2020 22:24

Re: ERIBA Troll, hogerslaper maken van zitgedeelte voor

Bericht door Smidt » ma 10 mei 2021 11:30

Geen standaardoplossing voor zover mij bekend. Ik zou zelf denk ik kijken naar de oplossing die Samp heeft opgebouwd.

graaf
Berichten: 1634
Lid geworden op: vr 17 apr 2009 22:31

Re: ERIBA Troll, hogerslaper maken van zitgedeelte voor

Bericht door graaf » di 11 mei 2021 13:30

HM78 schreef:
zo 28 mar 2021 11:26
leuk om weer eens mee te lezen , ik heb hetzelfde soort vraagstukken/problemen , de misses wil een touring of geen caravan en eigenlijk ben ik ook verliefd op de troll 550 die we hebben. We gaan er het liefst mee naar scandinavie en hebben 2 kids van 6 en 9 die dit jaar weer gegroeid zijn als kool..

die liggen nu dus op de het bed op de plek vd treinzit maar ze gaan elkaar wel een beetje in de weg liggen en het is erg krap in het gangpad.. zijn er ook oplossing dat jullie weten om van dit bed een stapelbed te maken? het duurt nml. nog een paar jaar voor ik ze in een popup tent leg buiten..
Gebruik je bij de treinzit niet allebei de bed verbreders? Ik begrijp dat het lange opleg-blok wat onhandig in het transport is.
Eriba Touring Troll 550 FEY met Peugeot 3008 1.6 THP Executive

HM78
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 23:03

Re: ERIBA Troll, hogerslaper maken van zitgedeelte voor

Bericht door HM78 » zo 6 jun 2021 22:28

hoi , ik gebruik idd wel allebei de verbreders ,maar je hebt dan zo veel kussen bij je..
ik ga denk ik dat hele kleine kussentje om de bank te verbreden al thuis laten dit x.

HM78
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 23:03

Re: ERIBA Troll, hogerslaper maken van zitgedeelte voor

Bericht door HM78 » ma 18 apr 2022 21:59

hahahaha , help.. er komt een hond bij in october.. nu nog druk aan het bouwen in de tuin maar zal toch iets als met die disc o matic moeten gaan bedenken denk ik..
dan zou het lange kussen thuis kunnen blijven en kan in t gangpad de hond..

Plaats reactie

Terug naar “Eriba”