Aero 470 FR nieuw

daniel1975
Berichten: 530
Lid geworden op: za 11 jan 2020 14:08

Aero 470 FR nieuw

Bericht door daniel1975 » wo 7 apr 2021 12:55

Wij zijn aan het orienteren voor een nieuwe caravan. Als kind allebei gecaravand, nu een vouwwagen, maar het gemak van de caravan trekt toch.
Ons oog is mede gevallen op de nieuwe Dethleffs Aero 470 FR, maar ik kan er vreselijk weinig over vinden. Het is qua maatvoering ongeveer wat wij zoeken (2 volwassen, dochter van 5 en hond) al doet een maatje kleiner ook wel mee. Dit lijkt een aardige middenweg qua prijs-prestatie en in de 90years uitvoering redelijk compleet.
Zijn er hier mensen met ervaring of een onderbouwde mening over dit model?

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2036
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Aviva » wo 7 apr 2021 13:16

Welkom op het forum thumbup.gif

Naar wat voor antwoorden ben je precies opzoek?

Het is een Dethleffs dus een caravan van kwaliteit is het zeker, daar hoef je niet over in te zitten.
Ik vind zelf maar dat ik smaak dat de caravan van binnen best basic oogt voor de prijsklasse waar deze caravan in valt. De Ikea achtige kastklepjes is niet mijn smaak... scratch.gif.

Wat me verder opvalt bij sommige types van dit model dat hij leeg 1.187kg weeg en max toelaatbaar 1.360kg is da's 173kg. Advies kijk als je toch geld uitgeeft naar een as verzwaring want die 173kg heb je er zo inliggen of aan/onderhangen.

Verder hangt het er natuurlijk van af wat voor auto je er voor zet of dit een geschikte caravan voor je is.
Ik denk dat in deze indeling of een vergelijkbare indeling je bij andere merken ook een leuke caravan kan kopen. En het zal mij niet verbazen dat je bijvoorbeeld bij de Knaus Silver Selection een completere caravan koopt voor minder geld. Maar dat ik smaak waar je voor kiest.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » wo 7 apr 2021 13:21

Hoi Daniel,

allereerst welkom op het forum.

Laat ik een poging wagen, zonder dat ik specifiek deze caravan ooit in het echt hebt gezien.
Een caravan is een verzameling van onderdelen. Die heel vaak bij dezelfde fabrikanten vandaan komen. Of je nu een Dethleffs, Knaus, Fendt, Burstner, Hobby, Eriba of een van de andere merken in de middenklasse koopt, je komt veelal hetzelfde tegen.

Voorbeeld: hele chassis, as, koppeling en anti-slingerkoppeling komen bij vrijwel alle merken van Al-ko. Uitzondering is Hobby die Knott gebruikt, waar ook niets mis mee is. De toilet komt van Thethford of Dometic. Koelkast meestal Dometic, boiler meestal Truma, kachel is van Truma enzovoorts.

De constructie / opbouw zitten wat verschillen in, maar die zijn meestal ook niet wereldschokkend. Belangrijkste vind ik dat het dak hagelbestendig is. Reparatie van hagelschade is duur en wordt vaak gedaan door er een plaat overheen te plaatsen. Resultaat: circa 40kg extra gewicht helemaal bovenin je caravan. Ik heb kort gegoogled en het lijkt erop dat de Dethleffs, net zoals de meeste nieuwe caravans een hagelbestendig dak heeft.

Ik zou me dus veel meer laten leiden door wat je mooi vind en de indeling die bij je past. Dat was voor ons eigenlijk de enige reden om een Knaus Sport 460EU te nemen. Als dat voor jou een Dethleffs Aero is: go for it.

Ten aanzien van de indeling: de door jouw gekozen caravan heeft een zogenaamd Frans bed. Dit geeft een ruimtelijk gevoel in de caravan, maar zorgt ook meestal voor smalle bedden, met maar aan 1 kant een uitstap. Dat is ook zo bij de Dethleffs. Dus als degene aan de wand-kant 's nachts eruit moet is dat over de ander heen, of beiden opstaan. Het bed is 145cm op het breedste punt en 100 cm op het smalste. Voor ons zou dat echt een breekpunt zijn. Maar of dat voor jullie ook zo is, kan je alleen zelf bepalen. Er zijn er genoeg hier op het forum die het smallere Franse bed niet als een probleem ervaren.

EDIT: toevoging op basis van de vorige post -> neem inderdaad een asverzwaring als optie. 170kg laadvermogen is zeer krap.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
GSAndre
Berichten: 1014
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 22:20
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door GSAndre » wo 7 apr 2021 14:04

Wij hebben de Dethleffs Camper Avantgarde 450FR, wordt inmiddels niet meer verkocht (bj 2017), maar kijk eensch naar de Dethleffs Camper Avantgarde 470FR.
Heb je mijn inziens (voor en beetje meer) een veel mooiere en completere caravan voor.
Wij zijn over de 450 zeer tevreden, over de afwerking, indeling en de extra's.
Kamperen voegt geen jaren aan je leven toe, maar leven aan je jaren !

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2036
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Aviva » wo 7 apr 2021 14:53

[re.gif]

Ik heb me ook wel eens afgevraagd wat Dethleffs voor ogen had toen ze deze caravan in het markt zette naast de andere modellen.
Uit de eerste berichten rond dit model kreeg ik het idee dat ze een wat lichtere caravan tegen een actieprijs in de markt wilde zetten.
Als ik nu kijk vind ik dat licht in gewicht wel meevallen en de prijs aardig hoog voor een scherp geprijsd actiemodel.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » wo 7 apr 2021 15:51

[re.gif] en [re.gif] [re.gif]

smaken verschillen en dat is maar goed ook. Er zijn meer merken, zoals Adria, die naar de moderne kant toe gaan. Wat de ene modern vind, vind de andere Ikea-look of kil.

Wij hebben gekozen voor de Knaus Sport omdat we die ECHT mooier vonden dan de Sudwind. Het prijsverschil was oprecht niet het probleem. Er zijn er genoeg die zich dat ook moeilijk kunnen voorstellen. weenie.gif
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

workel

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door workel » wo 7 apr 2021 15:58

[re.gif]
Toen onze Hobby verkocht was een short list gemaakt en daar stond de Dethleffs Aero 520 ER ook op als mogelijke vervangen. Jaren geleden in 2001 al eens een nieuwe Dethleffs gekocht en het merk spreekt mij wel aan. Vind het een mooie indeling, actie model maar net niet onze smaak en qua prijs aardig fors icm met airco, dakluifel en enkele andere accessoires.
Wij hebben gekozen voor een Knaus, wellicht is de Knaus 450 FU een alternatief voor jullie.

Gebruikersavatar
doubleyou
Berichten: 2002
Lid geworden op: ma 18 mei 2020 18:53
Locatie: Overal

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door doubleyou » wo 7 apr 2021 16:17

Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik vind de Aero van binnen en van buiten zeer geslaagd dus ik snap je keuze voor de Aero. Als ik een nieuwe caravan zou kopen dan de Aero zeker een goede kanshebber zijn.

Omdat de Aero net nieuw is zal je weinig gebruikerservaringen vinden. Wellicht heb je deze test al gezien waar de Aero 510 ER behoorlijk goed uitkomt.https://www.youtube.com/watch?v=2-giVmpwZzw
Over de kwaliteit van Dethleffs hoef je in ieder geval geen zorgen te maken. Dat zit wel goed. Het zijn meer de zaken als bedmaten, aflegruimte van de keuken, grootte van de zithoek etc die je moeten bevallen, naast de vormgeving natuurlijk. Caravans van andere merken met dezelfde indeling bekijken en vergelijken helpt altijd goed. Maar dikke kans dat jullie dat keuzeproces al achter de rug hebben :). De 90 Years versie is mooi compleet. Een asverzwaring naar 1500kg lijkt me wel een noodzakelijke optie.

Ik weet niet of er een groot afwerkingsverschil is met de Camper, zoals hierboven wordt opgemerkt. Voordeel van de Camper 470 FR is dat het bed in de 470 niet zo taps toeloopt. Daarentegen is het bed in de Aero 470 FR 1m45 breed en bij de Camper 1m35. Dat scheelt toch ook weer.

Succes met je definitieve keuze!
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600

daniel1975
Berichten: 530
Lid geworden op: za 11 jan 2020 14:08

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door daniel1975 » wo 7 apr 2021 23:00

Een Camper 470 gaat alweer naar 1700kg.
En wie zegt er dat onze niet-autovriendelijke overheid auto’s die dat kunnen trekken niet verschrikkelijk duur gaan maken? Nu een V60, B3, 1680kg, maar kan dat over 4jr nog? Kies dan liever voor een 1500kg kar, beetje veiligheid qua toekomstige trekauto.

Knaus Sport staat ook nog op de lijst. Vrijdag in real life beide caravans bekijken. Op het web lijkt Knaus een heel donker bruin interieur te hebben. Hopen dat dat meevalt.

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 7821
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Ron » wo 7 apr 2021 23:05

[re.gif]
Door de witte kast deurtjes is de Knaus sport niet zo donker als het lijkt.
Aanrecht.jpg
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door WillyL » do 8 apr 2021 10:01

Kwa indeling ziet dat model er gelijkaardig uit aan de onze, behalve dat de orientering net omgekeerd is. Bij onze caravan 'Camper' zit dat achteraan en aan de disselkant de zithoek.
Ik vind dat lavabootje naast het bed (in de gangpad¿ praktisch. Je hebt net iets meer ruimte dan in de toitetruimte en met een extra badkamermat kan je ook lekker spatten. In onze caravan is het lavabootje wel niet te groot, maar voldoeende. Ons keukenblad is heel ruim en vooral heep diep. In onze keukenpompbak kan met gemak een extra (beschermende) rechthoekige plastiek bak die wij dan gebruiken om in af te wassen.
Wat ik me wel afvraag, wat met je kindje, laat je dat slapen in de zithoek die dan omgevormd wordt naar bedd? Dat kan een probleem geven want dan moeten jullie bijna geliktijdig in bed. Steeds buiten zitten kan immers niet in voor- of najaar of wanneer er geen voortent staat.
Verder mooie caravan en , de gustibus et coloribus non est disputandum, ik vind de kleur mooi licht. Zo heb ik het graag.
Afwerking, 'tja, moderne caravan zijn fragieler dan die van vorige eeuw, maar voldoende...
Ter verduidelijking, Is het bijgevoegde schema de indeling die jullie op het oog hebben?
Bijlagen
image.png
image.png (27.97 KiB) 3221 keer bekeken
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Daphne » do 8 apr 2021 10:12

daniel1975 schreef:
wo 7 apr 2021 12:55
Ons oog is mede gevallen op de nieuwe Dethleffs Aero 470 FR, maar ik kan er vreselijk weinig over vinden.
Maak een afspraak met een dealer om de caravan te bekijken. Als je 'm in het echt hebt gezien is het makkelijker om vragen te stellen en het antwoord te begrijpen.

Wij vinden de indeling van de 470 FR ideaal omdat het Franse bed aan de voortentzijde is gesitueerd. Lekker vanuit bed over het veld kijken is leuker dan wanneer het bed aan de andere zijde is gesitueerd en je meestal tegen een heg of andere afscheiding aankijkt. Of nog erger, een andere caravan of camper.
Wij hebben de Aero vorige week bij de dealer bekeken en het is niet onze smaak, maar daar hoef je je niets van aan te trekken :wink: Of het een ideale indeling is voor een gezin met kind en hond, betwijfel ik. Maar goed, onze kinderen gaan al jaren niet meer mee, dus wat nu de norm daarin is, weet ik niet.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

daniel1975
Berichten: 530
Lid geworden op: za 11 jan 2020 14:08

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door daniel1975 » do 8 apr 2021 16:17

De inrichting van de Aero zoals WillyL post is inderdaad de versie die wij mede op het oog hebben. Qua indeling hebben we niet echt de heilige graal gevonden.
Op zich kan ze ook op het franse bed slapen en wij op de rondzit met eventueel een topper er bovenop.
We vinden een treinzitje centraal in de caravan eigenlijk heel ongezellig. Wellicht qua ruimteefficientie en slaapplek voor een kind het meest handig, maar heeft "het" net niet.

Vanmorgen Hobby gekeken (460deluxe) maar dat heeft mij nog niet overtuigd. Voelt wat fragiel en ik ben wel voor iets strakkers/moderners. Schijnbaar is het voor caravanbouwers heel lastig om niet in oude kleuren, suffe biesjes, etc te blijven hangen. Zal wel iets met de grote Duitse markt ofzo te maken hebben.
Op zich mooie caravan, mooie grote koelkast, maar ik had nog niet Dé Klik. Grote staande koelkast vs. tafelmodel en grotere aflegruimte op het werkblad, ook zo'n leuke afweging scratch.gif

Morgen Knaus en Dethleffs ingepland.
Eén voordeel van al het corona-gezeik; je kunt (moet) in elk geval mooi een goede afspraak plannen bij de dealer.

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » do 8 apr 2021 16:46

[re.gif]

Herkenbaar: ook wij hebben bij onze zoektocht vorig jaar de Hobby DeLuxe en Excellentbekeken in een vergelijkbare indeling als de caravan de we nu hebben (dacht de 495 UL), maar werden er ook niet enthousiast van. NIets mis mee, maar inderdaad verre van modern. Denk dat jet met de Knaus en Dethleffs wat dat betreft meer richting je smaak zit.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
doubleyou
Berichten: 2002
Lid geworden op: ma 18 mei 2020 18:53
Locatie: Overal

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door doubleyou » do 8 apr 2021 17:41

Heb je Adria Adora 472 UP nog overwogen?
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » do 8 apr 2021 17:56

[re.gif]
Neem aan dat je de topic starter bedoeld en niet mij. Maar wij hebben Adria wel overwogen, mooie caravans, modern interieur. Het ging bij ons mis op het gewicht wat een stuk hoger was dan Knaus en Eriba. Hierdoor kwamen we niet op een normale manier weg met max 1500kg en dat was voor ons de max in verband met het niet hebben van BE.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
doubleyou
Berichten: 2002
Lid geworden op: ma 18 mei 2020 18:53
Locatie: Overal

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door doubleyou » do 8 apr 2021 18:28

RDDR schreef:
do 8 apr 2021 17:56
[re.gif]
Neem aan dat je de topic starter bedoeld en niet mij. Maar wij hebben Adria wel overwogen, mooie caravans, modern interieur. Het ging bij ons mis op het gewicht wat een stuk hoger was dan Knaus en Eriba. Hierdoor kwamen we niet op een normale manier weg met max 1500kg en dat was voor ons de max in verband met het niet hebben van BE.
Hij inderdaad wel wat zwaarder dan vergelijkbare caravans. Maar ik vind het qua styling wel 1 van de mooiste :).
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » do 8 apr 2021 18:38

[re.gif]
Voor de Adora en Alpina ben ik dat inderdaad met je eens. De lagere series ben ik minder enthousiast over. Maar zoals gezegd: voor ons zou het dan met enkele bedden de 502 UL worden die 1353kg leeg is en daarmee niet op een realistische wijze onder de 1500kg te houden. Dat zou voor de topic starter ook een punt kunnen worden, met zijn wens om niet hoger dan 1500kg te gaan.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door WillyL » vr 9 apr 2021 09:33

Die Aero 470 heeft dus max 1350kg (en geen 1500). Dit kan door vele gewone auto's getrokken worden, al moet je er toch goed op letten dat het kan. Ik denk dat een BE-rijbewijs dan ook niet nodig is, maximum treingewicht blijft meestal onder de 3200 kg.

Bekijk de caravan in alle geval eens goed in de toonzaal.

Wat me op de foto's opviel was de indeling van het kookfornuis. Bij ons kunnen daar met wat moeite wel 3 potten op waarvan minstens 1 vrij grote. Ik heb de indruk dat in de nieuwe layout al de branders wat korter op een staan, vooral de voorste is wat naar achteren wat wel meer ruimte overhoud vóór de kookplaat, maar dus minder tussen de vuurtjes. De plaats van de knoppen lijkt me veiliger voor kinderhandjes. Bij ons staan die op de voorwand (onder pompbak).

Zo te zien is er ook een soortement schoenkastje naast de deur. Bij ons is dat ook het geval maar die uitvalschoenvakjes heb ik deskundig verwijderd en vervangen door extra legplankjes (het monteren van de voorplank was wel knutselen, die zat vast op de uitvalrekjes). Nu is dat een deftige stockeerruimte (voor boeken en ander klein materiaal). Onder de voorzit naast de deur zit een luik naar het gangpad (praktisch, dan moet je de kussens niet opheffen om er in te geraken) en daar heb ik 2 schuifladen/rekken gemaakt waar de schoenen en lage sandalen in opgeborgen zitten.
In een ander topic heb ik daar een foto van geplaatst).

Zo, nu weet je dat een caravan hebben een hobby is, ook al is het er een zonder hoofdletter H. Ah ja, en wat extra stopcontacten, ook 12 v, zijn er in de loop der jaren bijgekomen. Al waren er reeds een aantal, er mankeerden in de versie van 2010 nog wel een beetje op strategische plaatsen, zoals nabij de zithoek(vensterbank) of in een legplank boven de zithoek, daar staat bij ons een uurwerk (gsm) en die heeft stroom nodig...
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door RDDR » vr 9 apr 2021 09:52

WillyL schreef:
vr 9 apr 2021 09:33
Die Aero 470 heeft dus max 1350kg (en geen 1500).
Hij heeft een rijklaar gewicht van 1227kg en een MTM van 1360kg. Je komt er dus bijna niet onderuit om een asverzwaring te nemen, waardoor je ook naar een MTM van 1500 kg gaat.
Mover + accu is al gauw 35kg, zit je op 1262kg..... dan hou je een laadvermogen over van 1360 - 1262 = 98kg!! WIj reizen maar met 2 personen en hebben alles lichtgewicht, maar 98kg is gewoonweg niet haalbaar. Leuke marketing truc, in de praktijk onzinnig.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

daniel1975
Berichten: 530
Lid geworden op: za 11 jan 2020 14:08

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door daniel1975 » vr 9 apr 2021 20:48

Zo, dat was de afknapper van de dag voor ons.
We stapten door de deur naar binnen en binnen 1 minuut weer eruit. Niet onze smaak, oogde wat goedkoop, geen klik!

Daarna een Knaus 450 Sport Silver Edition binnen gelopen en dat was soort van love at first sight.
Ligt nu een offerte met levering op korte termijn :-)

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 7821
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Ron » vr 9 apr 2021 21:03

De Knaus sport was toch niet zo donker . knipoog.gif
Je gaat er geen spijt van krijgen.
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

daniel1975
Berichten: 530
Lid geworden op: za 11 jan 2020 14:08

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door daniel1975 » vr 9 apr 2021 22:33

ronk schreef:
vr 9 apr 2021 21:03
De Knaus sport was toch niet zo donker . knipoog.gif
Nee, fotos vertekenen dan toch weer snel.
Een van de strakkere interieurs in deze prijsklasse.

Gebruikersavatar
Ron
Berichten: 7821
Lid geworden op: zo 28 feb 2016 18:13
Locatie: Gorinchem

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door Ron » vr 9 apr 2021 22:37

Zeker

Wij zijn er ook heel erg blij mee. thumbup.gif
Peugeot 2008 bluelease executive 1.2 110 pk 205nm Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam ,en een motorfiets Aprilia Shiver 750

mark m
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 19:57

Re: Aero 470 FR nieuw

Bericht door mark m » za 10 apr 2021 01:45

En wij ook mrgreen.gif

Wel grappig, de Sport hadden wij in onze digitale zoektocht afgeschreven vanwege het donkere kille interieur op de foto's. Maar na een bezoek in de showroom toch binnenin gekeken, omdat ik de buitenkant altijd al weg mooi vond en in real life komt het interieur (kleur en degelijkheid) vele malen beter tot z'n recht.


Ik dacht dat jullie de Aero ook al in de showroom hadden bewonderd voorafgaand aan dit topic. Wat was voor jullie de afknapper?
Alfa Romeo Stelvio Super 2.0T Q4, '17

Met daarachter

Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino

Plaats reactie

Terug naar “Dethleffs”