Chateau type aanduiding vraagje

Plaats reactie
Chateau988

Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Chateau988 » do 17 jul 2014 18:54

Ik heb een chateau cantara 2000 988 finlandia uit 1992 weet iemand waar de type naam finlandia op slaat?
Heb wel wat verschillen ontdekt met andere cantara 2000 988 zonder deze type aanduiding.
Dus vandaar mijn vraag

Groet dennis


Sent from my iPhone using Tapatalk

Chateau988

Re: Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Chateau988 » wo 23 jul 2014 18:55

Niemand die t weet ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19708
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Daphne » wo 23 jul 2014 20:55

Staat dat op het kenteken of echt op de caravan? Mss doet een fotootje wonderen. Heb je een omschrijving van de indeling?

Ik heb kennissen die een Finlandse LMC hadden. Die had ipv de gebruikelijke Truma kachel, Alde vloeistofverwarming en een betere isolatie. Mss is dat bij jouw caravan ook het geval?
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Volvodriver

Re: Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Volvodriver » wo 23 jul 2014 22:23

Ik denk net als Daphne dat het te maken heeft met een soort van winteruitvoering. Een speciale versie met wat winter-extraatjes.

Overigens was Chateau ook een merk dat in bijvoorbeeld Zweden ook een aardig goede naam had. Misschien was dat ook in Finland het geval.

Trouwens Daphne, het is die dubbelasser chateau die jij ergens gezien dacht te hebben whistle.gif whistle.gif

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Micky » wo 23 jul 2014 22:27

Onze Kip is ook zo'n "Scandinavië" uitvoering idd met extra isolatie, vloeistofverwarming en extra rubbers rond de deur.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Chateau988

Re: Chateau type aanduiding vraagje

Bericht door Chateau988 » do 24 jul 2014 10:29

Het staat niet op mijn papieren maar op de zijkant van de caravan en de tekst is qua letterstijl en kleuren gelijk aan de rest van de caravan en ziet er niet uit als of het er later is op geplakt.ik heb geen vloeistof verwarming wil is mijn toilet ten op zichte van andere 988 en compleet gespiegeld en heb ik een extra hoog toilet dit alles ziet er niet uit als of iemand dit later heeft gedaan ziet er allemaal af fabriek uit.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Chateau”