caravelair 425 silver 2001 op kenteken

Plaats reactie
chelsea

caravelair 425 silver 2001 op kenteken

Bericht door chelsea » zo 2 sep 2012 12:05

Dag allen,

Al aardig wat gelezen hier op het informatieve forum, en nu gaat t er binnenkort van komen.
De aanschaf van onze eerste caravan. Toevallig kwamen we op MP uit op een caravelair Silver 425. Vraagprijs tegen de 4000 euro. Uiteraard een veel te hoge prijs en dit al meteen getackeld. Nieuwprijs is volgens site van Unive 6400 euro.
Model van 2000 n 2001 op kenteken. De caravan staat nu op de camping nog, dus we hebben de kans om m in vol ornaat te zien. En daar gaan we met de tips van dit forum ook zeker gebruik vn maken.

Wat zou vanuit jullie oogpunt een goede prijs zijn? Caravan is incl. Voortent en luifel.

Thanks,
chelsea

chelsea

Re: caravelair 425 silver 2001 op kenteken

Bericht door chelsea » zo 2 sep 2012 19:36

Helaas zien we van de koop af. De vloer was prima, alleen slecht onderhouden. Dikke deuk in de tafel die men wilde verdoezelen met een tafellaken.
De kast was voorzien van nieuwe planken, gemaakt van een oude kast dus geen mooi afgewerkte legplanken. De besteklade uit de kast was weg. En ik drukte wat op de wanden, en net onder een zijraam hoorde ik al wat kraken. Bij nader tasten was het binnenwerk gewoon poreus.. ik zou er zo doorheen gedrukt hebben. Dat zat aan de zijkant en onderkant van een raam. Dat kan daarvan komen, maar kan wellicht ook erger zijn.

De voortent zat t weer dik in, net als de luifel.. en ook afgerafeld bij de rits. Al met al viel ons dat zwaar tegen natuurlijk.

Op naar de kck beurs dus..... blij.gif

Plaats reactie

Terug naar “Caravelair”