De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Ab » wo 4 nov 2020 09:25

Ook niet als dat gewoon de beste is ?
Voor jouw omstandigheden, werksituatie, en wensen?
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door dieseltijger » wo 4 nov 2020 09:52

Hier wordt weer een mening gedeeld, en de categorie forummers die gewoon tevreden zijn of gewoon een caravan of trekker hebben die kwalitatief goed zijn worden in de hoek gezet als gewoontedieren. inclusief [aschrik.gif]. Ik zet het maar even op scherp: Ik heb een probleem-arme oude Avensis en een goede Kip Shuttle, heel wat beter dan een Seat Altea die al vanaf de aflevering voor tig problemen heeft gezorgd. stom.gif stom.gif
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Conradi » wo 4 nov 2020 10:19

OT:
Adria bevalt ons prima, we vinden 'm mooi, het zit goed in elkaar geschroefd en ik ben de GFK buitenkant erg gaan waarderen. Jammer dat de nieuwe Adora door boekhouders uitgeknepen lijkt te zijn. Volgend jaar wordt de Alpina vernieuwd, hopelijk mag dat van de Excel-boys/girls wat meer kosten :wink:
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door ArnoM » wo 4 nov 2020 13:34

RE.gif RE.gif

Afbeelding

Afbeelding

Ik vraag me toch wel eens af of zoveel zurigheid in een zetpil zit of dat het aangeboren is....
weenie.gif
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18818
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Hobby Linka » wo 4 nov 2020 14:06

Even in het algemeen.

Ieder mag een mening hebben en die zal niet altijd door iedereen worden gewaardeerd.

Laat iedereen in zijn waarde en reageer niet meteen op iets als je een andere mening hebt.

Laten we het gezellig houden is deze (moeilijke) tijden. Geldt niet alleen voor dit topic.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door ArnoM » wo 4 nov 2020 16:55

OT dan?
Ik vind Adria nog steeds een mooi merk, goed dat ze nu eindelijk weer eens een update hebben gegeven aan het exterieur, dat was wel weer eens nodig.
De nieuwe Adora is idd wat kaal en kil, bouwtechnisch heb ik er niet naar gekeken.
Tot nu toe is Adria bij ons een paar x afgevallen omdat ze die modellen waar wij interesse in hadden niet beschikbaar hadden in heel Nederland.
Jammer maar helaas, dan verkoop je het niet ook.
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Abve » wo 4 nov 2020 22:34

RE.gif

Dat geldt ook voor ons.
We hebben altijd met interesse de Adria gevolgd, vooral in de jaren 2014-2017.
Met name de GFK-wand trok mij aan.
Rond die tijd begonnen ze echter met de klapwastafels.
En zoals eerder geschreven: daar knapten we op.
Maar wie weet; we hebben nu een Hobby.
Ik had nooit vermoed dat we ooit een Hobby zouden kopen...
Nu zijn we er echt heel tevreden mee.
Zo zie je maar.
Niets veranderlijker dan een mens.
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

RDDR
Berichten: 2773
Lid geworden op: vr 21 apr 2017 11:16
Locatie: Omgeving Eindhoven

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door RDDR » do 5 nov 2020 08:23

Ik zal wel weer de uitzondering zijn, maar vind een Adria van binnen mooi, moderner en niet zo tuttig als vele andere merken. Dat klaptafeltje vind ik juist een goed idee. Ga eens in een Eriba Feeling naar de toilet. Met de deur dicht zit ik klem met met mijn 1m78. Op de caravanbeurs in een Dethleffs gestaan waar ik de deur niet eens dicht kreeg. En ik ben bepaald niet breed.
Het tafeltje naar een klaptafeltje brengen zorgt voor zoveel meer ruimte op het zelfde oppervlak.

Dan de vraag die ik al voel aankomen: waarom heb je dan een Knaus en geen Adria. Nou..... ik ben getrouwd en mijn vrouw vind de Adria inrichting absoluut niet mooi. De Knaus Sport konden we ons beiden in vinden. Dus puur een smaak kwestie.
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5738
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Morgoth » do 5 nov 2020 09:41

Smaken verschillen, dat lees je hier maar weer.

Ik zou niet weten wat ik met zo'n groot ding zou moeten. We zijn maar met z'n tweeën.
Verder hoef ik de wastafel niet, handenwassen gaat prima in de keuken. In mijn huidige caravan heb ik dat opklapding er ook uitgesloopt. Een douche hoef ik ook niet want ik heb geen zin in eindeloos met water slepen en dan alsnog onder een pisstraaltje staan. De campings waar wij staan hebben geen eigen wateraansluiting.
Ik zou ook niet weten waarom ik twee buitendeuren zou willen. Een aparte slaapkamer is dan wel weer handing maar dan liever een queensbed erin. Toilet is wel een vereiste. En tig zithoeken is in mijn geval ook totaal overbodig.
Conclusie: Niet mijn caravan. Echt mooi vind ik hem niet maar mijn huidige caravan is nog veel lelijker.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Gebruikersavatar
4Motion
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 13 sep 2017 19:58

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door 4Motion » do 5 nov 2020 09:53

Ik hoop dat ze de design lijn doorzetten vanuit adora richting alpina. De laatste vinden wij nogal ^bruin-grijs^. Moet je vergelijken om te weten wat ik bedoel. Wij vinden ook de klaptafel niet mooi maar als dit het enige minpunt wordt dan is dit wel te overzien. thumbup.gif
Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 MY2019
Adria Adora 573 PT 2023

Frankyboy
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 3 okt 2021 17:45

Re: De nieuwe Adria Adora bekeken, oei....

Bericht door Frankyboy » zo 3 okt 2021 21:37

En toch bestelden we een Adora 572 UT, strak buiten zonder tierlantijntjes met een mooie voorkant, en zeer simpele achterkant.
Binnen ook strak, zeer modern, en zeer helder, en een prachtige badkamer.
Tja, smaken verschillen...
Frank.

Plaats reactie

Terug naar “Adria”