Camping zoeken

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Gebruikersavatar
freekvo
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo 26 mar 2017 09:40
Locatie: Vroomshoop
Contacteer:

Re: Camping zoeken

Bericht door freekvo » wo 3 feb 2021 14:16

[re.gif]
@Lucas: ik las ergens anders dat jouw caravan iets korter is dan 8 m. Als dat incl. de dissel is, dan is die niet veel groter dan die van ons.
Het dubbelasser-verbod is met name bedoeld om 'travellers' e.d. te weren van de camping. Als je bij aankomst meldt dat je een middelgrote caravan hebt, en je gaat zodanig staan dat je andere het uitzicht niet blokkeert, heb je een goede kans dat de eigenaresse niet moeilijk doet.
Wat ook helpt, is dat je zegt dat je een kennis van mij bent...................... whistle.gif
Mercedes-Benz GLB 200 automaat
Elddis Odyssey 470/2 2003/Mover Reich EasyDriver Pro 1.8
LMC Dominant 530 1995
Camper Benimar Mileo 263

Lucas
Berichten: 965
Lid geworden op: wo 14 jun 2017 17:39

Re: Camping zoeken

Bericht door Lucas » wo 3 feb 2021 22:49

[re.gif]
Haha kijk, zo komen we ergens. haphop.gif Dat biedt perspectief. Frankrijk zal hem dit jaar niet worden, wegens gezinsuitbreiding komende zomer. Maar camping staat op ons lijstje nu, klinkt en ziet eruit als prachtige plek. Ik trek dan t.z.t. nog wel aan de bel.

eurotrotter
Berichten: 6188
Lid geworden op: vr 5 feb 2010 23:43
Locatie: Roosendaal

Re: Camping zoeken

Bericht door eurotrotter » do 4 feb 2021 12:57

MattR83 schreef:
zo 31 jan 2021 14:45
Ik heb een vraag.
Ik ben lid van de ACSI. wat mij tot nu toe nog voordelig kamperen oplevert in voor en naseizoen.
Echter het hoogseizoen gaat dit niet op.

Ik ga niet ontkomen dat ik ivm kinderen het hoogseizoen in moet.
Wat gebruiken jullie om toch een betaalbare camping te vinden in het hoogseizoen.
Ik heb namelijk maar 3 eisen.
1. Schoon Sanitair.
2. Goed Weer.
3. Zwemwater.

Nu is 1 en 2 redelijk tijdsafhankelijk. Overal kan de wc en douche even wat minder proper zijn. En ook op het meest zonnige oord kan het koud zijn en regenen.
heeft de acsi redelijk alle campings in vizier of zijn er nog sites of apps welke dit goed aanvullen.

Wat is zo zag is dat ACSI en ANWB redelijk hetzelfde assortiment hebben
DE campings die in de ACSI gids staan en kortingen aanbieden in het voor en naseizoen zijn in het hoogseizoen ook gewoon open.
Echter bieden ze dan geen korting aan.

Indien je daar een camping ziet die je aanstaat kun je eens op de website van de camping kijken en zien hoe de prijzen in het hoogseizoen liggen.

De prijzen van de voor en naseizoen campings lopen dit jaar van € 12,00 tot € 20,00,ik denk dat dit al een redelijke indicatie is van hoe zich de prijzen verhouden m.b.t het hoogseizoen.
Adria Coral Supreme S 670 SLT 130 multijet,turbo-intercooler,luchtvering,sattelietschotel,Alden vloeistof verwarming.

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5738
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Camping zoeken

Bericht door Morgoth » wo 24 feb 2021 16:24

Ik heb afscheid genomen van ACSI. Ik vind google maps een veel handiger zoekmachine voor campings. Je zoekt het gebied uit waar je heen wil, je tikt in "camping" en kiest voor zoeken in deze regio en voila, je hebt alle campings op een presenteerblaadje. Gratis en voor niets. En je kunt gelijk de recensies lezen en foto's bekijken.
Ik gebruik dit onderweg. Reserveren doe ik nooit.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Camping zoeken

Bericht door Ab » wo 24 feb 2021 21:35

Dat doe ik ook nooit.
Echter, als de grenzen niet open gaan deze zomer, zal het er toch van moeten komen ben ik bang..
Afgelopen weekend al bij 1 camping geen plaats meer, bij een camperplaats konden we maar 1 nacht blijven, daarna alles gereserveerd. Was op zich geen punt, we gingen toch verderop.
De laatste camping was weer plaats genoeg. We waren de enige gasten..
Maar die was op loopafstand van de Efteling.
Het is een ramp voor de camping dat die gesloten is, normaal gesproken staat het daar ook vol.
Ik denk dat het heel erg druk wordt overal in Nederland deze zomer.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: Camping zoeken

Bericht door Niels83 » do 25 feb 2021 02:45

De methode van morgoth gebruiken wij ook.
Dan moet je wel voor een gebied kiezen. Er zijn genoeg mensen die de camping niet afkomen. Die selecteren waarschijnlijk op weer, en faciliteiten. Dan is een gidsachtig systeem handiger.

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5738
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Camping zoeken

Bericht door Morgoth » do 25 feb 2021 14:51

[re.gif]
Dat is inderdaad waar. Als ik zie staan: "Uitgebreide animatie en kind vriendelijk" dan rij ik er in een grote boog omheen. Ik kan me echter goed voorstellen dat je met kinderen andere prio's hebt.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”