200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Plaats reactie
marieke
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 10 mar 2014 19:29

200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door marieke » wo 13 nov 2019 13:16

Hoi allemaal,
We zoeken voor volgende zomer een leuke camping op maximaal 200 km van Groningen.
Mag zowel in Nederland als in Duitsland. Al heeft die laatste wel een lichte voorkeur.
Het liefst een overzichtelijke camping, met veel faciliteiten. Buitenzwembad in ieder geval, binnenzwembad in de buurt, speeltuin(het liefst vanaf de caravan zicht op een speeltuin, maar een leuke speelgelegenheid op de camping is ook goed)
Een mooie natuurrijke omgeving
We hebben 3 kinderen, van 4,6 en 8 waarvan de oudste een stapeltje labels heeft en erg geniet van een camping. Echter reageert hij soms wat anders dan anders en vandaar dat we het liefst een overzichtelijke en tolerante/gezellige camping zoeken.
Wie kan helpen?

koning

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door koning » wo 13 nov 2019 17:24

Beste Marieke,

uit eigen ervaring, ook voor "speciale" kinderen uitermate geschikt:

https://www.campingderuimte.nl

janvijn
Berichten: 625
Lid geworden op: za 25 okt 2014 20:47

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door janvijn » wo 13 nov 2019 17:34

Camping De Paal in Bergeijk, of Ter Spegelt in Eersel. Voor beide is het belangrijk te reserveren want anders zul je geen kans maken denk ik in de zomer. Waarschijnlijk is dat reserveren nu al verstandig.
Mvg. Jan Vijn

Gebruikersavatar
Patman
Berichten: 1141
Lid geworden op: di 10 aug 2010 22:20

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door Patman » wo 13 nov 2019 17:37

Ik denk dat een budget ook wel handig is om te weten. De ene is duurder dan de ander.

marieke
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 10 mar 2014 19:29

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door marieke » wo 13 nov 2019 21:36

Patman schreef:Ik denk dat een budget ook wel handig is om te weten. De ene is duurder dan de ander.
Budget is maximaal 800 euro voor 2 weken ongeveer. Voor 2 volwassenen, 3 kinderen en een hond. En de caravan natuurlijk....
Liever minder,maar voor een fijne camping willen we dat wel betalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T590 met Tapatalk


Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38405
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door Micky » wo 13 nov 2019 22:07

De camping in Hörstel Duitsland, ligt aan een ondiep zwemmeertje en heeft een overdekte speeltuin ernaast


Verzonden vanaf mijn iPhone XS met Tapatalk
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door PMT » do 14 nov 2019 11:31

Misschien kan je in een weekendje kijken op onderstaande camping of deze aan je eisen zou kunnen voldoen. Vlak bij jullie, net onder het gezellige Zuidlaren. Wij hebben er in augustus 10 dagen gestaan bij het gezin van onze dochter die daar 4 weken heeft doorgebracht. Ook die hebben 2 dochters met een label en die hebben zich daar prima vermaakt.
http://www.devledders.nl/
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

marieke
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 10 mar 2014 19:29

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door marieke » do 14 nov 2019 12:32

Micky schreef:De camping in Hörstel Duitsland, ligt aan een ondiep zwemmeertje en heeft een overdekte speeltuin ernaast


Verzonden vanaf mijn iPhone XS met Tapatalk
Bedankt voor de tip, echt zie ik staan dat huisdieren niet welkom zijn? Dat valt voor ons af.

Verstuurd vanaf mijn SM-T590 met Tapatalk


marieke
Berichten: 140
Lid geworden op: ma 10 mar 2014 19:29

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door marieke » do 14 nov 2019 12:36

PMT schreef:Misschien kan je in een weekendje kijken op onderstaande camping of deze aan je eisen zou kunnen voldoen. Vlak bij jullie, net onder het gezellige Zuidlaren. Wij hebben er in augustus 10 dagen gestaan bij het gezin van onze dochter die daar 4 weken heeft doorgebracht. Ook die hebben 2 dochters met een label en die hebben zich daar prima vermaakt.
http://www.devledders.nl/
Bedankt voor de tip! Deze is inderdaad vlakbij en komen we regelmatig een weekendje. Echter voor 2 weken vinden de kinderen te weinig vermaak op de camping. Vooral onze oudste houdt van grote klimtoestellen enzo. En op deze camping waren vooral kleinere speeldingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T590 met Tapatalk


Gebruikersavatar
jessedew
Berichten: 382
Lid geworden op: vr 21 jun 2019 07:00

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door jessedew » za 16 nov 2019 14:23

Wij zijn afgelopen jaar naar de Heigraaf geweest!

Een grote moderne camping bij Woudenberg (Utrechtse heuvelrug) Buiten de camping kan je naar hartelust daar fietsen, wandelen etc.

Voor kinderen is er van alles, een grote overdekt luchtkussen, airtrampolines etc. In de vakanties animatie. Winkeltje op de camping. Daarnaast ligt het direct aan een recreatiemeer waar je gratis toegang tot hebt (Henschotermeer)

Diverse veldjes hebben wat speeltoestellen op het veld.

Sanitair is ook mooi en recent..

Wel moet je rekening houden met het feit dat de camping christelijk is (dus op zondag moet je naar het dorp fietsen als je warme broodjes wil of patat) maar verder heb je daar geen last van. Ik ben zelf wel christelijk, dus dan vind ik dat altijd wel prettig. Maar ook wij vertrokken gewoon op zondagavond toen we daar een x een weekend stonden.

Verder hoef je niet verplicht aan (christelijke) activiteiten mee te doen natuurlijk. Zie het meer als een service voor de christelijke bezoekers dan als een verplichting voor alle bezoekers. Ik heb niet het idee dat er alleen maar christelijke mensen daar kamperen of een chalet hebben.

Gerrie
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 13 dec 2013 17:55

Re: 200 kilometer van Groningen en een heleboel wensen

Bericht door Gerrie » za 16 nov 2019 22:14

Op korte afstand camping de wedderbergen.
Renault captur rs, bj. 2022, 140 pk en automaat (in bestelling een Volkswagen T Roc 1,5 Tsi met dsg) met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”