Camping voor September

Nog geen vaste bestemming gevonden of je zoekt een camping voor een groep of specifiek doel.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Camping voor September

Bericht door Jeroent83 » di 28 jul 2015 09:11

Begin September willen we nog graag een weekje weg, niet te ver max 600-700 KM. We houden wel van gezelligheid en luxe dus geen boeren camping of een camping waar we elke dag de auto moeten intappen om ons te vermaken. Ik heb al heel wat gezocht het liefst zou ik zelf naar duitsland gaan maar ik kom daar weinig tegen dat lijkt te voldoen eveneens beglie maar suggesties zijn zeer welkom. Tot nu to heb ik wel iets in eigen land gevonden, Duinrell alleen 180 euro voor 5 dagen is wel wat prijzig.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Wim Verso
Berichten: 6505
Lid geworden op: do 4 sep 2008 20:55
Locatie: Anna Paulowna

Re: Camping voor September

Bericht door Wim Verso » di 28 jul 2015 09:26

Jeroen, kijk eens op deze Nederlandse camping.

http://www.demolenhof.nl

De camping ligt in Weerselo in Twente.

Met de Acsi card, Camping Keycard en de Bestdeal card, sta je in September met twee personen voor 16 euro per nacht.
Mooie omgeving, goed om te fietsen en als je kinderen mee hebt, er is zelfs een overdekte speelruimte en een overdekt zwembad.

Wij staan er dit jaar de gehele maand september evenals vorig jaar, maar dan voor een speciaal tarief.
Caravan, Beyerland Sprinter 450 EB.

Toyota Corolla Verso 1.8.

DolomietenJan
Berichten: 95
Lid geworden op: di 2 sep 2008 21:30

Re: Camping voor September

Bericht door DolomietenJan » di 28 jul 2015 09:46

Dag Jeroen

In september is het gebied van de Moezel een fantastisch, levendig gebied om heen te gaan!

bvand
Berichten: 131
Lid geworden op: za 21 dec 2013 21:22
Locatie: Sodom

Re: Camping voor September

Bericht door bvand » di 28 jul 2015 10:19

Kijk eens hier: www.duitsekust.nl/usedom
Meestal goed weer in september
citroen C4 Picasso 2.0 EB6V business (lpg) met erachter een kip-greyline special 44 tdb

Plaats reactie

Terug naar “Bestemming nog onbekend”