"The Caravan Club" en "The Camping and Caravanning Club"

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

"The Caravan Club" en "The Camping and Caravanning Club"

Bericht door dieseltijger » ma 16 okt 2017 20:25

Wie heeft ervaring met beide clubs? Wat ik op de Britse fora lees is dat de tweede club ook tentkampeerders toelaat. Ok, maar welke club heeft de leukste sites? En welke club -ik kan er heel ingewikkeld over doen - is simpelweg het leukst?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: "The Caravan Club" en "The Camping and Caravanning Club"

Bericht door yarrah » di 17 okt 2017 11:00

Wij vinden de Camping and Caravanclub het leukste. Daar komen wat meer verschillende generaties. De Caravanclub toch wel duidelijk de oudere. Maar op biede is het even gezellig. kwestie van uitproberen. Ook is er haast geen verschil in service, prijzen, schoonmaak en onderhoud (grasmaaien e.d.).
We hebben wel het idee dat de CCclub op mooiere locaties zit.
B.v in Barnard Castel daar zitten twee clubs. Alleen zit de Caravanclub langs een drukke weg en de CC club veel meer achteraf.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: "The Caravan Club" en "The Camping and Caravanning Club"

Bericht door dieseltijger » di 17 okt 2017 15:26

Tussen de regels door las ik op enkele Engelse Fora ook al dat de Caravaning Club wat ouder, en wat beperkt publiek trekt. Dat is wellicht te verklaren omdat men zich richt op caravans en campers. Hm... ik denk dat ik toch maar eens mijn lid bij "The Friendly Club" (CCC) opsteek.

Hartelijk dank!
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Plaats reactie

Terug naar “Groot-Brittannië”