Overnachtings camping (laat aankomen)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melisse
Berichten: 97
Lid geworden op: di 10 nov 2009 20:29
Locatie: Roosendaal

Overnachtings camping (laat aankomen)

Bericht door Melisse » ma 24 apr 2017 07:03

Woensdagavond willen we vertrekken richting Frankrijk en zoeken daarom een overnachtingscamping in Luxemburg (of Belgie/Frankrijk tegen de grens aan) waar je laat kan aankomen? Rond de klok van 22.00uur

Weet iemand een camping?
Voorzieningen zijn niet zo belangrijk, als de caravan maar aan de stroompaal kan. Volgende ochtend zijn we toch weer vertrokken.
Ford S-Max 2.0TDCi 163pk - Eriba Sporting Jive 465

koning

Re: Overnachtings camping (laat aankomen)

Bericht door koning » ma 24 apr 2017 10:12

http://www.ccclv.lu/site/index.php/nl/

Al een aantal jaren ervaring op deze camping als overnachtingscamping, voldoet ons prima. Ruime plaatsen, goede sanitaire voorzieningen.
Let wel even op de tijd vermeld op deze site, open tot 22 uur. Dus ik zou de aankomsttijd iets vervroegen.

Henny
Berichten: 1398
Lid geworden op: do 30 okt 2008 11:38

Re: Overnachtings camping (laat aankomen)

Bericht door Henny » ma 24 apr 2017 10:15

https://www.anwbcamping.nl/thema/campings-onderweg


Misschien zit hier iets bij. 22.00 u aankomen lijkt mij bij geen enkele camping een probleem alleen moet je wel zeker weten of je terecht kunt als het door omstandigheden een uurtje later is......succes thumbup.gif
Avento 420 / XC70....

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Overnachtings camping (laat aankomen)

Bericht door Daphne » ma 24 apr 2017 10:33

Ik denk dat het in het hoogseizoen minder een probleem is om laat aan te komen. Nu zijn recepties niet zo lang bezet, maar is het misschien wel mogelijk op afspraak. Ik zou vooraf zeker even bellen of reserveren.
En anders toch maar een parkeerplaats? Ik zou dan wel doorrijden tot je de tolweg hebt bereikt. Stroom heb je 's nachts toch niet nodig. Als je geen voorziening in de caravan hebt, dan heb je wellicht wel stroom via de auto om even een lampje voor het slapen gaan aan te doen.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Plaats reactie

Terug naar “Luxemburg”