hondvriendelijke camping in Luxemburg

Plaats reactie
A. Langedijk

hondvriendelijke camping in Luxemburg

Bericht door A. Langedijk » zo 24 sep 2006 15:32

Dag allemaal,
Ik zoek een vaste staplaats voor het hele jaar op een hondvriendelijke camping in Luxemburg. Bij voorkeur in Beaufort of omgeving, maar niet noodzakelijk. De crux is dat ik meestal 3 (hoog)bejaarde honden mee heb. Krasse knarren hoor, maar wel 3. Of een enkele keer 4, nooit meer. Ik neem de oudjes op van het asiel die om hun leeftijd niet meer geplaatst kunnen worden maar nog veel kwaliteit van leven hebben voor de korte tijd dat ze er nog zijn. Dol op wandelen, net als ik. Liggen te soezen na een fijne boswandeling, net als ik. En, anders dan ik, soezen ze eigenlijk verder de hele dag door. Je hebt er geen last van bedoel ik maar.
Wie kent een rustige camping in Luxemburg waar ik het hele jaar af en aan welkom ben met mijn grijze entourage? Ben zelf ook grijs dus disco en animatie is aan mij niet besteed.
Dank voor de tips!
groet,
A. Langedijk

Loes

Bericht door Loes » zo 24 sep 2006 15:44


Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18181
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Bericht door deusjevo » zo 24 sep 2006 17:19

Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Caravan

Re: hondvriendelijke camping in Luxemburg

Bericht door Caravan » ma 25 sep 2006 19:28

[quote="A. Langedijk"]Dag allemaal,
Ik zoek een vaste staplaats voor het hele jaar op een hondvriendelijke camping in Luxemburg. Bij voorkeur in Beaufort of omgeving, maar niet noodzakelijk. De crux is dat ik meestal 3 (hoog)bejaarde honden mee heb. Krasse knarren hoor, maar wel 3. Of een enkele keer 4, nooit meer. Ik neem de oudjes op van het asiel die om hun leeftijd niet meer geplaatst kunnen worden maar nog veel kwaliteit van leven hebben voor de korte tijd dat ze er nog zijn. Dol op wandelen, net als ik. Liggen te soezen na een fijne boswandeling, net als ik. En, anders dan ik, soezen ze eigenlijk verder de hele dag door. Je hebt er geen last van bedoel ik maar.
Wie kent een rustige camping in Luxemburg waar ik het hele jaar af en aan welkom ben met mijn grijze entourage? Ben zelf ook grijs dus disco en animatie is aan mij niet besteed.
Dank voor de tips!
groet,
A. Langedijk[/quote]


hoi a

is dit wat voorje honden 3x en jeeeeeeeeeeeeeee

ik kom er zelf al meer dan 10 jaar op die camping

kijk maar effe op de site

http://www.camping-altschmiede.de

gr caravan

Spoortje

Re: hondvriendelijke camping in Luxemburg

Bericht door Spoortje » vr 19 aug 2011 00:14

camping des ardennes in hosingen
super goep koop voor een jaarplaats
www.camping-des-ardennes.net
groet dethleffs freak

Plaats reactie

Terug naar “Luxemburg”