Camping Kohnenhof in Luxemburg

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door JPGeetje » do 15 apr 2010 22:29

Wij hebben het voornemen om deze camping voor een weekje in juni te bezoeken.
Hij lijkt er allemaal goed voor mekaar maar zijn er nog mede-forumleden die deze camping bezocht hebben en dientengevolge nog iets te melden hebben, in positieve dan wel negatieve zin.

Groetjes,
Jan
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

Gebruikersavatar
Kingpin1966
Erelid
Berichten: 5657
Lid geworden op: di 1 jan 2008 12:43
Locatie: Heerhugowaard

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door Kingpin1966 » vr 16 apr 2010 15:38

Misschien heb je hier iets aan Jan?

http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=18052

Geen slechte keus als ik de waarderingen zo bekijk.

Suc6
Nil Nobis Absurdum
Homo Sapiens non urinat in ventum
__________________________________________________________________________
Mazda 5 2.0 Executive 2007 + Hobby De Luxe Easy 460 Ufe 2004 + Truma SE-R Mover

DMJVane

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door DMJVane » za 3 mar 2012 20:51

Zeer fijne Camping en schoon. Alleen als je dicht bij het water staat heb je last van vissers die voor je lang lopen en in de rivier staan te vissen.
Voor de rest even oppassen dat je niet dicht bij de uitgang gaat staat vooral als het regent dan heb je kans dat het water je tent binnen gaat lopen boos.gif

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door WillyL » za 3 mar 2012 22:01

Goede camping.
Om inkopen te doen moet je wel enkele kilometers rijden maar brood ed zijn ter plaatse te verkrijgen.
Het restaurant is ook OK
In juni niet overzet dacht ik. Tijdens de zomer is het soms ver lopen naar de toiletten wanneer je op het verste punt van de camping staat.
Aanvaardt campings cheques dus 15€ per nacht. Misschien worden ook andere voordeeltarieven toegepast.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door JPGeetje » za 3 mar 2012 23:33

Goh, ik zie dat het al weer bijna twee jaar geleden is dat ik info vroeg over deze camping.
Inmiddels kan ik vertellen dat wij er vorig jaar een voorseizoensplek hadden en dat we besloten hebben dt dit jaar weer te doen.
Ik kan geen oordelen geven over het hoogseizoen, maar voor ons die buiten die periode gaan is het een prima camping.
Het is wel zo dat de langgerekte camping met maar 1 toiletgebouw vaak enige lichaamsbeweging vraagt als je het lijf wilt reinigen of voor het doen van een boodschap.
Daarom hadden we vorig jaar al een strategisch plekeje uitgezocht. Dit jaar zijn we echter eerder overstag en met een plaatsje iets verder van het sanitaire gebouw zijn we ook al dik tevreden,
Het restaurantje op de camping maakt veel goed voor mensen die graag iets meer willen dan een cafetaria. Super restaurantje met prijzen die Nederlanders wel aanspreken.
Verder is de omgevig m.n. voor wandelaars een wel eldorado.
Wij zien er in ieder geval naar uit dat we begin april de caravan weer richting Luxemburg mogen trekken om daar enkele maanden in de (voornamelijk) weekenden te kunnen genieten van al die dingen die ons daar geboden worden. blij.gif haphop.gif blij.gif

Groetjes,
Jan
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

SebastiaandeRuiter

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door SebastiaandeRuiter » za 14 jul 2012 10:39

Wij gaan binnenkort ook naar deze camping, we hebben m gekozen vanwege het animatie programma en de recensies, wat ik wel n beetje apart vind is dat je geen bevestiging van betaling krijgt.
scratch.gif

Gebruikersavatar
JPGeetje
Berichten: 3686
Lid geworden op: di 23 dec 2003 06:20
Locatie: Heel
Contacteer:

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door JPGeetje » za 14 jul 2012 12:07

RE.gif
Is dat dan nodig?
Ik neem aan dat je betaald hebt via de bank.
Dan heb je toch bewijs van betaling.
Ik kan me overigens niet herinneren of wij destijds een bevestiging gehad hebben.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn.
Voor de kleinere tot laten we zeggen een jaar of 10-12 is het een leuke camping.
Kom je echter met tieners dan vrees ik dat die niet zozeer vinden wat hen aanstaat.

Fijne vakantie gewenst,
Jan
Groetjes,
Jan
Kennis is niet belangrijk als je genoeg kennissen hebt!

SebastiaandeRuiter

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door SebastiaandeRuiter » za 21 jul 2012 08:39

RE.gif is misschien ook wel zo. Ik ga ervan uit dat de bank gegevens voldoende zijn, mijn dochter is 4 geworden in juni dus dat zal wel goed komen dan, thanx

SebastiaandeRuiter

Re: Camping Kohnenhof in Luxemburg

Bericht door SebastiaandeRuiter » za 21 jul 2012 12:17

Ik hoor zojuist van mijn broer dat ze op een camping in idar oberstein zitten dezelfde periode als wij op deze camping, nu leek het ons leuk (als broers) om zonder het te zeggen, een dagje uit halverwege af te spreken. Is er iemand die ongeveer halverwege voor kinderen van 3 en 4 iets leuks weet?

Plaats reactie

Terug naar “Luxemburg”