Slapen in een wintervoortent. Knettergek of wel te doen?

nonblond
Berichten: 1289
Lid geworden op: di 6 okt 2009 22:03

Re: Slapen in een wintervoortent. Knettergek of wel te doen?

Bericht door nonblond » wo 27 jan 2021 17:58

Ik ben het wel met Micky eens. Er gaat niets boven je eigen caravan. Daarnaast is het op campings doorgaans veel gezelliger. Je leeft toch meer buiten, ook op de wintersport. Weet dat er heel veel vooroordelen zijn over kamperen in de winter. Waarvan kou er een is. Maar in een caravan zit een prima kachel en ook de sanitaire voorzieningen worden verwarmd. (Soms wel eens wat te veel). Er zijn droog ruimtes voor de natte spullen en ruimte voor je skispullen, waardoor je 's morgens met warme droge skischoenen weer naar de skipistes kan of langlaufen als je dat liever doet.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Slapen in een wintervoortent. Knettergek of wel te doen?

Bericht door Micky » wo 27 jan 2021 18:07

[re.gif]

Kijk maar naar de foto's van PD, ze zitten nu ook gewoon buiten wanneer het kan en met een huisje doe je dat gewoon niet kijkend tegen onverzorgde kale struiken met hoog gras, een camping die open is, is dan gewoon anders, gewoon niet te vergelijken thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
Bart-P
Berichten: 402
Lid geworden op: di 24 feb 2009 01:29
Locatie: Rijnmond

Re: Slapen in een wintervoortent. Knettergek of wel te doen?

Bericht door Bart-P » wo 27 jan 2021 19:10

PD heeft gewoon zijn eigen (niet stinkende) huisje bij zich.

En ik ga niet naar de wintersport met de caravan, nu niet, nooit niet.

Daarnaast heb ik nog nooit in een huisje op een park gezeten (noch in de zomer, noch in de winter). En dat ben ik ook niet van plan ooit te gaan doen.

Ik ga wel graag skiën. In Frankrijk.
In bezit van een Peugeot 308SW 1.6 bluehdi (2015) met daarachter een Beyerland Vitesse 400-DV (2001). Voorheen een Beyerland Sprinter 350-DD (1996). Daarvoor een Paradiso (1989)

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Slapen in een wintervoortent. Knettergek of wel te doen?

Bericht door Micky » wo 27 jan 2021 19:17

[re.gif]

Dat is mijn punt en ook mijn eigen ervaring, in de winter ga je wel bij elke zonnestraal buiten zitten op de camping, maar niet als je bij zo'n park bent en begrijp me niet verkeerd, heel af en toe nemen we zo'n huisje voor een weekend, gewoon omdat dat zo uitkomt, daarom weet ik ook dat ze stinken awhoea.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”