Hoe was het kamperen in 2019 en 2020 en wat gaan we doen in 2021??

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Hoe was het kamperen in 2019 en 2020 en wat gaan we doen in 2021??

Bericht door DanielW » ma 2 dec 2019 09:27

Sorry Chris, maar ik trap af;

Hoe was het camperen in 2019? Leuk! Ons eerste echte volle "kampeerjaar" vanaf mei tot augustus, bewust "jaar" aangezien voor sommigen het hier niet stopt [sinthaphop.gif] . We hebben dit jaar 5 volle weken met de caravan weg geweest wat wel overtroffen moet kunnen worden. We zijn in Nederland gebleven en doen waarschijnlijk dit nog een jaartje. Het buitenland lonkt wel, maar we hebben nu caravan in Nederland gebruikt en is zeer goed bevallen, ook voor onze kinderen die de activiteiten op de campings zeer konden waarderen, we zijn dan ook naar grote campings geweest met veel te doen.

Waar gaan we naar toe in 2020?

De kleine wolf eerste week meivakantie (sorry geen forum weekend..)
Zandstuve met hemelvaart
Misschien Port Zelande in Juni
Zomervakantie 3 weken weer rond touren, goed bevallen dit jaar
Misschien na de zomervakantie nog een najaarsplaats
2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door yarrah » ma 2 dec 2019 09:48

Dit jaar 2 weken in juni. Alberthoeve en Wapenberg in Drenthe en op de Veluwe. En 3 weken september in Duitsland, Zwitserland, Frankrijk, Luxemburg en Nederland. Juni was echt leuk. September wat minder.

2020: 1 week in juni op de Alberthoeve. 3 weken GB in september. Meer dagen hebben we helaas niet. Dit komt door het concourskalender die voornamelijk van april tot en met juli gaat.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Gemineye » ma 2 dec 2019 10:02

Vaak kunnen we direct in het begin van het seizoen niet wachten tot we weer even weg kunnen. Meestal wordt dat dus zodra de mogelijkheid er is even in de buurt kamperen. Aan het eind van het seizoen zoeken we dan vaak nog even een momentje om het af te leren. Afgelopen jaar was dat in de meivakantie 2 weken camping Wedderbergen in Wedde. Toen nog een lang weekend met familie op camping de Berenkuil in Grolloo. In de zomervakantie werd het Slovenië en Kroatië. Om het af te leren ben ik met de beide kinderen (vrouwlief moest werken, maar dat houdt mij niet tegen!) aan het einde van het seizoen nog een lang weekend naar camping De Breede in Warffum geweest.

Komend jaar zal wel weer iets vergelijkbaars worden; in de zomervakantie wat verder weg (bestemming dit jaar nog onbekend), en om de zomervakantie heen worden het verschillende plekken in de buurt, afhankelijk van het weer en onze beschikbaarheid.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

sailor wim
Berichten: 2665
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door sailor wim » ma 2 dec 2019 10:51

2019 was thuis verblijven en mantelzorger zijn.
Volgend jaar April in Zuidland is kijken of dat ons past.
En vanaf Juni het reisplan van dit jaar uitvoeren.
Maar niets zo veranderlijk als een kampeerder.
Collet de Déze blijft trekken.
En Die, mijn dienstmaat staat dan op camping Justin.
Ik zou dan bij Domaine du Murier verblijven.
Enfin als een windvaantje.
Gr Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door dieseltijger » ma 2 dec 2019 11:54

Dit jaar een lang weekend in winterswijk gestaan, op Poelhuijs landgoedcamping. Fietsen op het dak van de auto, GPS op de fiets en lekker rondgetoerd naar de steengroeve, winterswijk down-town, de bossen in. Ik geniet er van: je bent er binnen een halve dag - en het vakantiegevoel doet niet onder voor dat van de grote vakantie: doen waar je zin in hebt, de achteloze conversatie met de buren over ditjes en datjes.

De grote vakantie was Duits georienteerd. De verassingen: Bremen met een alleraardigst centrum, en camping Juliusplatte aan de oevers van de Weser. En Rügen was wonderschoon. Prima befietsbaar, steile kuststrook, mooie Oostzee. Camping Drehwoldke was ehhhh....compact qua plaatsen, maar de sfeer was top - net zoals de lokatie. Stettin bezocht in Polen - we waren toch in de buurt.

Een beetje saai was Mecklenburg VorPommern in de buurt van Useriner Muhle/NeuBrandenburg: erg aangeharkt.
Knipsel.PNG
Dit jaar zat ik te twijfelen tussen Sicilië (rot-eind rijden, maar Siracusa - de havenstad - lijkt een aanrader te zijn. Palermo wordt door Italianen zelfs afgeraden) of de Canal du Midi:
p-canal_midi_maynard.jpg
p-canal_midi_maynard.jpg (47.49 KiB) 4254 keer bekeken
Daarnaast een lang weekendje op hoeve Delfland, of ergens in de buurt van Alkmaar of Bergen.

Wellicht neem ik dan een opblaasbare boot mee met een stil en zuinig 5 pk honda 4-taktje. Ik zal een draadje opstarten: "Boot achterop de caravan of op de dissel?" (het zal de achterbak worden. Hmmmm maf idee....
Bijlagen
Canal-du-Midi-1-834x487.png
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
hoboken
Berichten: 702
Lid geworden op: zo 7 feb 2016 14:12
Locatie: Ergens tussen Antwerpen en Brussel

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door hoboken » ma 2 dec 2019 12:01

In het voorjaar weer enkele weekeinden naar Hotton en dan begin September naar Portugal voor een week of 6.
Mercedes Cla 220d 4matic automaat, Coachman Hylander 450, E-go mover, Ducati Hyperstrada

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door PD » ma 2 dec 2019 16:22

2019 was:

Februari:
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout

Maart:
De Visser, Zoutelande
De Twee Bruggen, Winterswijk
De Gerrithoeve, Oisterwijk
De Bonte Kraai, Raamsdonk

April:
De Venneweide, Alphen
Van Kempenhof, Melick

Mei:
De Oda Hoeve, Kessel
Sonneneck, Boppard

Juni:
Le Bois de la Justice, Monnerville
Dun le Palestel
La Cite, Carcassonne
Salata, Roses
De la Croissée, Flagey

Juli:
Benelux, La Roche en Ardenne
De Zandkant, Biezenmortel
t Hofland, Chaam
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout

Augustus:
Valkenberg, Castenray
Buitengoed De Boomgaard, Bunnik

September:
Camping de Líll, Colmar
Camping Jungfrau, Lauterbrunnen
Loreleyblick, St. Goar

De Landerijen, Biest-Houtakker

Oktober:
De Oude Maas, Barendrecht
De Bron, Valkenburg

November:
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout


En voor 2020 hebben we nog geen vastomlijnde plannen, al zullen we wel weer ergens in februari starten blij.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door deusjevo » ma 2 dec 2019 16:27

dieseltijger schreef:
ma 2 dec 2019 11:54

Dit jaar zat ik te twijfelen tussen Sicilië (rot-eind rijden, maar Siracusa - de havenstad - lijkt een aanrader te zijn. Palermo wordt door Italianen zelfs afgeraden)
Sicilië ben ik geweest maar met de hut echt te ver voor mij.
Palermo is leuke stad hoor, Etna is wel apart, mooie kusten.
Geen campings gezien (of toch wel, eentje aan de zuidkust zijn we even over heen gereden maar was gesloten in maart) daar wij flydrive hadden.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door dieseltijger » ma 2 dec 2019 16:39

Ah leuk! Los van de reistijd (volgens mij ben je echt vier dagen onderweg - en dat lijkt mij te gortig) is Sicilië een aanrader wat jou betreft?
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Den Adriaan
Berichten: 803
Lid geworden op: wo 20 sep 2017 18:55
Locatie: Urk

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Den Adriaan » ma 2 dec 2019 17:34

Het kamperen was weer fantastisch.
Wat wil je dan ook.
5 maanden lang weggeweest.
Zowel in Nederland als in Duitsland, Polen en Tsjechië.

En 2020?
We zien wel.
De Baltische staten lijken ons wel wat.
Maar één ding is zeker: we gaan weer zwerven.

Gebruikersavatar
r.obbink
Berichten: 1130
Lid geworden op: wo 20 feb 2019 09:01
Locatie: dorp met het laagste punt van NL
Contacteer:

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door r.obbink » ma 2 dec 2019 17:50

Week in de meivakantie Parijs Ook om de Ventana uit te proberen die we sinds dit jaar hebben

3 weken juli/aug Lago Maggiore, Verbania Voor het eerst op camping Conca d'Oro. Zeer goed bevallen! Veel kunnen varen met ons bootje en de camping erg netjes en nette prijzen (zowel voor het staan als restaurant/supermarkt)

In 2002 gaan we terug naar Conca d'Oro (al geboekt) voor 3 weken. En in de herfstavakantie waarschijnlijk een week Berlijn.
Meivakantie gaan we niet weg want ik heb kaart voor the Dutch Grandprix die precies midden in de meivakantie valt. [sinthaphop.gif]
Ford C-Max 1.6 ecoboost Ford Kuga 1.5 Vignale, Burstner Ventana 510 TS inclusief Reich 1.8 mover, Dorema Contea XL300 voortent, Garda de luxe uitbouw, Dometic Freshjet 1700 dakairco. Xsarius Apollo 85 cm volautomaat Autoskew schotel

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door mrbullmastiff » ma 2 dec 2019 17:52

2019 stond voor ons in het teken van kamperen en hotelvakanties, na vijf jaar hotelvakanties was ik er eigenlijk vorig jaar al aan toe om terug een caravan aan te schaffen. Mijn wederhelft had echter nog nooit gekampeerd dus zou eerst eens moeten ervaren of kamperen haar zou bevallen.

April:
We zijn in april gestart met 10 dagen Hotel in Lanzarote.
Mei:
Een week op een camping in Blanes gevolgd door twee weken rondtrekken in Spanje met hotel overnachtingen. Na de leuke week die we hadden op de camping in Blanes hebben we besloten om te gaan kamperen in de toekomst en terug een caravan aan te schaffen.
Juni:
Een week kamperen met de tent tijdens een motorvakantie in Oostenrijk.
Augustus:
Zelf een Caravan aangeschaft.
September:
Lang weekend gekampeerd met de caravan in Nederland, gevolgd door 2 weken Spanje in een Appartement.
Oktober:
Lang weekend naar Duitsland met de caravan.
December
Als het weer goed is gaan we nog een weekend naar Duitsland met de caravan.

Voor 2020, hebben we op dit moment alleen het forumweekend nog maar in onze agenda staan. In mei zullen we vermoedelijk drie weken met de caravan rondtrekken, in juni doe ik weer een motor vakantie met de tent. Verder zullen we geregeld lange weekenden weggaan met de caravan. De hotelvakanties passen niet helemaal in het topic maar waren wel de reden dat we terug een caravan hebben aangeschaft.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

JanPunne
Berichten: 2747
Lid geworden op: di 29 jan 2008 19:54
Locatie: Purmerend

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door JanPunne » ma 2 dec 2019 18:10

Het kamperen in 2019 was prima en in 2020 gaan we weer kamperen [sintblij.gif]
VW Sportsvan 1.5 tsi Comfortline 110 Kw 150 PK, DSG 7, emissieklasse 6, Tungsten silver metallic juni 2020.
Sprite Modial 420 SE uit 2020.

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door PMT » ma 2 dec 2019 18:21

Wij zijn in 2004 naar Sicilië geweest en wij vinden het beslist een aanrader, ondanks het feit dat er maar een zeer klein gedeelte hebben gezien. Wij zouden er zo weer naar toe gaan en dat gaat ook zeker de komende jaren gebeuren. De reis er naar toe is wel lang maar als je het in hapklare brokken deelt is het goed te doen. Het enige waar ik nu tegenop zou zien is de toestand van de wegen. Die vonden wij toen aan de westkant al slecht en de afgelopen 2 jaar was de oostkant naar Ancona ook al niet om over naar huis te schrijven. Wat hebben die Italianen hun wegennet verwaarloosd.
Wij willen nog graag helemaal naar het zuiden van Sicilië waar ook meer Griekse geschiedenis te vinden is. Het eiland is bijna de helft qua oppervlakte van Nederland een niet overal zijn snelwegen dus soms ben je wel een paar uurtjes zoet als je van A naar B gaat.
Onze reis van toen kan je hier lezen
https://vakanties-turel.weebly.com/juni ... terug.html
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18182
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door deusjevo » ma 2 dec 2019 19:45

dieseltijger schreef:
ma 2 dec 2019 16:39
Ah leuk! Los van de reistijd (volgens mij ben je echt vier dagen onderweg - en dat lijkt mij te gortig) is Sicilië een aanrader wat jou betreft?
Absoluut, ga in het voorjaar ergens in mei, prachtige maand om te gaan.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gerrie
Berichten: 1376
Lid geworden op: vr 13 dec 2013 17:55

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Gerrie » ma 2 dec 2019 20:04

De eerste 2 weken van mei naar het Zwarte Woud met zelfs sneeuw. In september de laatste 2 weken naar Lofer Oostenrijk geweest. Helaas iets eerder terug moeten komen omdat het baasje zich niet fit voelde (gelukkig gaat het weer beter). In juli 2 weken met de boot op stap geweest. We hadden nu nog met de caravan een lang weekend op stap willen gaan maar het is een huisje geworden in Limburg. Er gaan kennissen mee waar we veel mee op gevaren hebben en die inmiddels bootloos zijn.
Verheug me er al op, gaat weer gezellig worden. De caravan maar naar de dealer gebracht voor zijn eerste grote beurt.
Wat gaan we volgend jaar doen. Nog geen concrete plannen maar vanaf mei wel heel veel vrijde dagen, komt vast goed. Ik heb wel wilde ideeën (nou ja wild) maar daar moet nog wel even in kleine kring over vergaderd worden.
Renault captur rs, bj. 2022, 140 pk en automaat (in bestelling een Volkswagen T Roc 1,5 Tsi met dsg) met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door PD » ma 2 dec 2019 20:07

mrbullmastiff schreef:
ma 2 dec 2019 17:52
2019 stond voor ons in het teken van kamperen en hotelvakanties, na vijf jaar hotelvakanties was ik er eigenlijk vorig jaar al aan toe om terug een caravan aan te schaffen. Mijn wederhelft had echter nog nooit gekampeerd dus zou eerst eens moeten ervaren of kamperen haar zou bevallen.

April:
We zijn in april gestart met 10 dagen Hotel in Lanzarote.
Mijn advies is om hotelvakanties niet af te schaffen na de aanschaf van een caravan; wij zijn dit jaar o.a. naar Valencia en Lanzarote geweest en dit soort hotelvakanties vinden wij juist een heerlijke afwisseling van caravanvakanties, evenals af en toe een huisje (zoals Landal) huren thumbup.gif
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

DanielW
Berichten: 1049
Lid geworden op: do 14 sep 2017 06:43

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door DanielW » ma 2 dec 2019 20:09

Leuk wat een enthousiasme!

@Yarrah; mooi GB! Jammer van dat onbestendige weer... Maar overvaren Calais, via Bath naar Wales lijkt mij nog eens leuk.
@Gemineye; wij kunnen ook niet wachten, dat hoeft voor mij ook niet persee, wat mij betreft stond de caravan al in oostenrijk.
@sailor wim; hopelijk gaat de kersengaard @ zuidland bevallen! Wel mooi dat je plezier laten schieten voor zorgen [sintduim.gif] .
@Dieseltijger; noord duitsland, lijkt mij een vrij on-ontgonnen gebied. Vond de omgeving van canal du midi niet erg interessant, maar wij waren dan ook in de omgeving van Beziers, dus kan me vergissen, plaatje ziet er prachtig uit. Sicilië lijkt me mooi historisch gezien met de oude griekse nederzettingen.
@Hoboken; Portugal, vond de Algarve heerlijk (dan wel zonder caravan, zaten in een Quinta) wat betreft klimaat.
@PD; net als altijd weer heeeeeeeeeeeeeeerlijk gebruikt die caravan! Hopelijk volgend jaar meer geluk met reizen, hopen dat het er nog steeds van gaat komen met de mini PD [sintlekkerpuh.gif] [sintduim.gif]
@Den Adriaan; lijkt tegen die tijd ook heerlijk die vrijheid!
@r.obbink; niet eens met de caravan naar de GP [sintlekkerpuh.gif]
@mrbullmastiff; leuk, met de motor en de tent! Komt nog wel, helaas de motor even in de koelkast gezet ivm tijd, komt 2021 weer. En wat PD zegt; af en toe een hotelletje pakken is ook weer verfrissend voor het campeerplezier! Wij pakken met zn 2tjes ook nog 2 weekendjes volgend jaar, maar die heb ik er bewust niet bij gezet.
@JanPunne; heerlijk toch!
@Gerrie; hopen op betere gezondheid en meer campeerplezier! Boot is ook niet vervelend.
2002 Knaus 450TU Sudwind met daarvoor 2011 Ford Focus 1.6EcoBoost

"het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat"

Gebruikersavatar
mrbullmastiff
Berichten: 1941
Lid geworden op: zo 18 aug 2019 23:33
Locatie: Sluiskil

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door mrbullmastiff » ma 2 dec 2019 20:18

PremiumDiscovery schreef:
ma 2 dec 2019 20:07
mrbullmastiff schreef:
ma 2 dec 2019 17:52
2019 stond voor ons in het teken van kamperen en hotelvakanties, na vijf jaar hotelvakanties was ik er eigenlijk vorig jaar al aan toe om terug een caravan aan te schaffen. Mijn wederhelft had echter nog nooit gekampeerd dus zou eerst eens moeten ervaren of kamperen haar zou bevallen.

April:
We zijn in april gestart met 10 dagen Hotel in Lanzarote.
Mijn advies is om hotelvakanties niet af te schaffen na de aanschaf van een caravan; wij zijn dit jaar o.a. naar Valencia en Lanzarote geweest en dit soort hotelvakanties vinden wij juist een heerlijke afwisseling van caravanvakanties, evenals af en toe een huisje (zoals Landal) huren thumbup.gif
Dat zijn we ook zeker niet van plan. Lekker in de zon op een Canarisch eiland of andere zonnige bestemming in het vroege voor of najaar blijven we zeker ook doen.
Knaus Sudwind Silver Selection 500EU achter een BMW GT 320D BMW 528i

erichendri
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 13 jun 2011 19:51
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Contacteer:

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door erichendri » ma 2 dec 2019 21:59

Na in 2019 (en de 4 jaren daarvoor) een gite gehuurd te hebben
in zuid-west Frankrijk omgeving Limoges……..
Gaan we in 2020 weer 3 weken met huur caravan naar zuid Frankrijk.
We gaan het meer oostelijk zoeken, beetje de bergachtige streken.
Moeten de camping nog opzoeken.

Eric
Privé : toyota avensis station 2.0 automaat. (2008)
Zakelijk rijdt ik een VW ID3.
En de caravan???
Die huren wij altijd.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Daphne » ma 2 dec 2019 22:51

Voor ons was 2019 niet echt een kampeerjaar.
Januari
Camping Prümtal Oberweis
Camping de Landerijen

Februari, maart, april
Camping de Landerijen

Juni
Camping Esterell St Raphaël

Oktober
Camping Wolfsmühle Lahnstein

Totaal 140 nachten.

Eind december gaan we nog een paar dagen in een hotelletje in Düsseldorf. Normaliter zouden we dat met de caravan doen, maar daar staat ons hoofd even niet naar.

2020, proberen we onze normale manier van reizen weer op te pikken, namelijk rondtrekken. Nog geen concrete plannen, wel veel plekken waar we nog eens naar toe willen. En we moeten een nieuw gebied in Nederland voor weekendjes weg vinden want voorheen kampeerden we in korte weekenden altijd in de omgeving waar we nu zijn gaan wonen en dat gaan we nu niet meer doen.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door dieseltijger » ma 2 dec 2019 23:54

@PMT: Informatieve blog! Prachtig.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Ab » di 3 dec 2019 21:22

Ik kan het niet opschrijven zonder de helft te vergeten vrees ik van 2019..
Het lijkt erop dat we meer weg zijn dan thuis. Is in werkelijkheid niet helemaal zo denk ik.
Effe snel opgeteld staat de landenteller op 11 of 12 in 2019.. Niet allemaal met de camper, wel de meeste.
Gereden kms vanaf mei weet ik wel ongeveer, daar komen er nog wel wat bij dit jaar is het plan.
Eindelijk hebben we de tijd volledig aan ons zelf.. C forum1.gif
Voor 2020 staan in ieder geval Noorwegen en Portugal in de ( nog wat vage) planning.
We zien wel waarheen de wind ons waait.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door Leentje » di 3 dec 2019 21:42

PremiumDiscovery schreef:
ma 2 dec 2019 16:22
2019 was:

Februari:
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout

Maart:
De Visser, Zoutelande
De Twee Bruggen, Winterswijk
De Gerrithoeve, Oisterwijk
De Bonte Kraai, Raamsdonk

April:
De Venneweide, Alphen
Van Kempenhof, Melick

Mei:
De Oda Hoeve, Kessel
Sonneneck, Boppard

Juni:
Le Bois de la Justice, Monnerville
Dun le Palestel
La Cite, Carcassonne
Salata, Roses
De la Croissée, Flagey

Juli:
Benelux, La Roche en Ardenne
De Zandkant, Biezenmortel
t Hofland, Chaam
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout

Augustus:
Valkenberg, Castenray
Buitengoed De Boomgaard, Bunnik

September:
Camping de Líll, Colmar
Camping Jungfrau, Lauterbrunnen
Loreleyblick, St. Goar

De Landerijen, Biest-Houtakker

Oktober:
De Oude Maas, Barendrecht
De Bron, Valkenburg

November:
De Kleine Abtshoeve, Oosterhout


En voor 2020 hebben we nog geen vastomlijnde plannen, al zullen we wel weer ergens in februari starten blij.gif
Hoe beviel Valkenberg in Castenray?
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: Hoe was het kamperen in 2019 en wat gaan we doen in 2020??

Bericht door PD » di 3 dec 2019 21:51

RE.gif
Primitief sanitair maar een heel knusse kleinschalige camping thumbup.gif
Bijlagen
348-Collage Castenray iPad.jpg
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”