Waar gaan we in 2019 naar toe??

Gebruikersavatar
MrCain
Berichten: 148
Lid geworden op: za 15 sep 2018 15:26

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door MrCain » wo 5 jun 2019 20:39

Morgen vertrekken we naar een boeren camping hier om de hoek :lol:

Zijn morgen 13 jaar getrouwd dus reden om weer s ff er lekker een paar dagen weg te gaan! Was niet geplant, kwam op als kak zeg maar mrgreen.gif zin in!

Huisdier gaat deze keer ook mee... ben benieuwd...
Liever spijt van iets wat ik heb gedaan dan spijt dat ik het niet heb gedaan

Bürstner 480 TK Ventana Avantgarde (2000) en niet meer getrokken door een Volvo 850 estate +300pk op LPG (1995)… maar nu door een Seat Alhambra 1.4 TSI

Gebruikersavatar
4Motion
Berichten: 891
Lid geworden op: wo 13 sep 2017 19:58

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door 4Motion » do 6 jun 2019 08:41

Eerste 3 weken van Juli. Het begint dichter te komen!
Alle campings zijn nieuw voor ons. Enkel op Bijela hebben we een plaatsje geboekt.

Heenreis:
overnachting 1 : Campingplatz Kratzmühle - Duitsland
overnachting 2 : Camping Bled - Slovenie

4 -> 15 Juli: Bijela Uvala - Istrie
15 -> 19 Juli: Seecamping Berghof - Sluga Seecamping - Burgstaller
(deze zijn niet gereserveerd - we kijken waar plaats is - bij slecht weer is er een plan B : Caldonazzo of omgeving Cavalinno)

Terugreis zien we wel, misschien in één keer terug.

Ik kijk er enorm naar uit, eerste verre reis met de nieuwe trekker - Kodiaq 4x4 2.0 TSI - dat wordt een feest!
Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 MY2019
Adria Adora 573 PT 2023

Gebruikersavatar
r.obbink
Berichten: 1130
Lid geworden op: wo 20 feb 2019 09:01
Locatie: dorp met het laagste punt van NL
Contacteer:

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door r.obbink » do 6 jun 2019 10:11

27 juli vertrekken we naar het Lago Maggiore, Verbania camping conca d'oro.. (3 weken)
We doen een overnachting in Zuid Duitsland in Neuenburg (camping Gügl)

2 jaar terug wezen kijken bij deze camping omdat we op zoek waren naar een andere camping. Dit omdat de camping waar we al jaren kwamen aan het meer van Lugano overgenomen is door andere eigenaren (en dus navenante prijsverhogingen doorgevoerd zijn, (plm 70 € / nacht, dat vind ik te duur)

Vorig jaar wilden we hier al naar toe maar door de ziekte en het overlijden van mijn vader vorig jaar niet op zomervakantie geweest.

Doordat we nu in Italie gaan kamperen was het wel even noodzaak om mijn vaarbewijs te halen voor ons bootje (Zodiac rubberboot met 8 PK Suzuki motor) maar dat is 2 maanden terug gelukt. haphop.gif

We hebben er onwijs zin in, zeker naar de leuke ervaring afgelopen meivakantie met onze nieuwe sleurhut.
Kijken wat de C-Max met de Burstner gaat doen in de Alpen maar daar verwacht ik weinig spannende dingen mee...

We kijken er enorm naar uit! blij.gif
Ford C-Max 1.6 ecoboost Ford Kuga 1.5 Vignale, Burstner Ventana 510 TS inclusief Reich 1.8 mover, Dorema Contea XL300 voortent, Garda de luxe uitbouw, Dometic Freshjet 1700 dakairco. Xsarius Apollo 85 cm volautomaat Autoskew schotel

Gebruikersavatar
deemster07
Berichten: 943
Lid geworden op: di 4 feb 2014 09:49
Locatie: Ooststellingwerf

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door deemster07 » di 18 jun 2019 18:11

Eerste twee week van de vakantie zitten we in Cavallino en dan nog een weekje Oostenrijk of zuid-Duitsland.
VW Passat 7 2011 1.6TDI 330nm 150PK (rollerbank thumbup.gif ), Dethleffs 460T 1999

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5736
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Morgoth » di 18 jun 2019 19:23

Volgende week vrijdag vertrekken we. Geen idee waarheen. We gaan 2,5 week door Europa zwerven denken we. Maar ook dat is niet zeker. We gaan iig naar het mooie weer.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Nimma » di 18 jun 2019 20:49

Nu in Petten, net gebeld naar kleine CP met uitzicht in Zuid Limburg waar we morgen heen willen: helemaal vol :wink: toch niet ook allemaal Duitsers die Sacramentstag Ferien hebben zoals hier in Petten? morgen een ander lief klein cp-je bellen
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Diny
Berichten: 3876
Lid geworden op: di 10 jul 2012 21:14
Locatie: Veenendaal

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Diny » di 18 jun 2019 22:31

Het lijkt alsof er op kleine campings rond deze tijd gereserveerd moet gaan worden!
Vorige week gebeld naar Camping De Wielewaal in Baarle Nassau.
Frans Karel V schreef daar zeer enthousiast over, vandaar!
VOL! :(
De 4de gebelde camping had nog plek, maar was mi lang niet zo mooi als De Wielewaal.

Vorige week camping De Venneweide, Baarle Nassau.
Prima sanitair en als je aan de rand van het tweede veld zit mooi vrij uitzicht en kans op een schitterende zonsondergang thumbup.gif

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2036
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Aviva » di 18 jun 2019 22:43

RE.gif je ziet steeds meer een verschuiving van grote naar mini campings.
Tijdens HePi bij ins op een grote camping vrij rustig, bij de SVR en Vekabo iets verderop helemaal vol.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door yarrah » wo 19 jun 2019 11:37

We zitten nu op camping Wapenberg in Ugchelen, echt top!! We zouden 2 dagen blijven, maar hebben er 4 van gemaakt. Hiervoor op de Alberthoeve in het Drentse friesewold. Waar we mijn paard ook voor 4 nachten hebben gestald.
Vrijdag zit de eerste vakantie er alweer op. In september gaan we naar Engeland voor drie weken.
Maar inderdaad je moet wel bellen voor een plekje.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

DV_t
Berichten: 730
Lid geworden op: di 23 mei 2017 11:46

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door DV_t » wo 19 jun 2019 12:25

bartG schreef:
do 6 jun 2019 08:41
Eerste 3 weken van Juli. Het begint dichter te komen!
Alle campings zijn nieuw voor ons. Enkel op Bijela hebben we een plaatsje geboekt.

Heenreis:
overnachting 1 : Campingplatz Kratzmühle - Duitsland
overnachting 2 : Camping Bled - Slovenie

4 -> 15 Juli: Bijela Uvala - Istrie
15 -> 19 Juli: Seecamping Berghof - Sluga Seecamping - Burgstaller
(deze zijn niet gereserveerd - we kijken waar plaats is - bij slecht weer is er een plan B : Caldonazzo of omgeving Cavalinno)

Terugreis zien we wel, misschien in één keer terug.

Ik kijk er enorm naar uit, eerste verre reis met de nieuwe trekker - Kodiaq 4x4 2.0 TSI - dat wordt een feest!

Kratzmuhle hebben wij vorig jaar op de terugweg uit Slovenië een paar dagen gestaan omdat Duitsland het enige land was waar geen regen/slecht weer was. Prima Restaurant! Camping op zich niet bijzonder.

Als je een overnachting in Slovenie wilt doen, zou ik Camping Sobec nemen. Deze ligt vlak aan de snelweg. Hele bijzondere camping, alsof je in een groot park kampeert. Wij hebben nog nooit zo'n camping gezien, wel groot maar het sanitair wordt doorlopend gereinigd. Ik weet niet hoe het in het hoogseizoen is maar wij zijn positief verrast en gaan zeker nog eens terug.

Sobec:
Afbeelding

Camping Bled ligt een behoorlijk stuk van de route en is een stuk bekender (toeristischer).

Gebruikersavatar
nitro68
Berichten: 442
Lid geworden op: do 31 mei 2018 11:02

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door nitro68 » wo 19 jun 2019 12:54

Gaan onze zomervakantie hier doorbrengen.
Hengeltje mee, eeuwigheid geleden dat ik gevist heb. mrgreen.gif

http://www.hedesundacamping.se/
RAV4 Hybride 4WD + Knaus 500FU "Exclusive"

Weinsberg
Berichten: 525
Lid geworden op: di 14 jun 2011 11:01

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Weinsberg » wo 19 jun 2019 13:07

Camping Sobec is inderdaad een mooie camping. Hebben hier in 2015 hoogseizoen gestaan voor een week. Oprijden en kijk maar waar je gaat staan. Zorg dat je vroeg aankomt. Later op de dag stroomde de camping vol met overnachters. Is inderdaad goed vanaf snelweg te bereiken. Let wel in het weekend komt de lokale bevolking bij het meer vertoeven, die laten Bled ook zoveel mogelijk links liggen...

Ab
Moderator
Berichten: 26558
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Ab » wo 19 jun 2019 17:01

Voor een echt mooie plek op Sobec heb je soms wel veel stroomkabel nodig.
Wij waren er eens ( zonder reservering, dat doen we nooit) en in de buurt van de wat schaarse stroompalen achter op de camping stond het op een straal van 30 mrt rondom die palen overal vol. Hoogseizoen..
Iets verderop hadden we een prachtige plek..maar wel iets van 100 mtr kabel nodig.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
Nimma
Berichten: 7777
Lid geworden op: zo 1 mei 2005 12:54
Locatie: Old city, young vibe

Re: Waar gaan we in 2019 naar toe??

Bericht door Nimma » wo 19 jun 2019 20:07

Nimma schreef:
di 18 jun 2019 20:49
Nu in Petten, net gebeld naar kleine CP met uitzicht in Zuid Limburg waar we morgen heen willen: helemaal vol :wink: toch niet ook allemaal Duitsers die Sacramentstag Ferien hebben zoals hier in Petten? morgen een ander lief klein cp-je bellen
Dat viel nog niet mee, Baarle Nassau hier genoemd zit vol. la Dolce Vita ook. Nu op Alleleijn in Epen, prachtig. Aan de rand met fraai uitzicht, heeel mooi gras op je plek, stil, top. Wél in Nederland 288km gereden, dat gebeurt me niet vaak in een min of meer rechte lijn.
Toyota RAV4 CVT Executive 2010 & Knaus Silver Selection 450FU 2016 🇺🇦

Plaats reactie

Terug naar “Kamperen en Winterkamperen”