Welke route naar Pag (Kroatie)

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
workel

Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door workel » di 21 jul 2020 18:01

Heb ook al gereageerd in het Corona topic, wij zitten in Kroatië en blijven daar na verwachting t/m 14 aug of het moet heel erg gek worden dan eerder.
Houden ons aan de regels en hanteren alle voorzorgsmaatregelen, mondkapjes en handschoenen aan.
2 van ons gezin vitaal beroep dus 17 aug met het gezin langs de plaatselijke GGD voor een test.
Wel raar dat onze buurlanden geen code oranje afgeven voor Kroatië.
Wij wachten rustig af.
Wel raar dat BUZA aangeeft via omringende landen naar NL gaat je via code geel aangemerkt word en dat leidend is. Geeft voor mij wel een andere kijke op de zaak.

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » di 21 jul 2020 18:29

Ben het helemaal met je eens. Het is raarrrrrr
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door ArnoM » di 21 jul 2020 18:33

Lekker lullen zoals het je zelf het beste uitkomt.
thumbup.gif
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

workel

Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door workel » di 21 jul 2020 18:56

@ArnoM, Pfff word ik zo moe van dergelijke reactie.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Hobby Linka » di 21 jul 2020 19:10

RE.gif

We zullen zien of hij gelijk heeft.

Voorlopig neemt het aantal corona patiënte weer toe. Dus niet gaan huilen als je straks bij terugkomst in Nederland 14 dagen in quarantaine moet.
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

workel

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door workel » di 21 jul 2020 19:17

Zeker niet. Zoals al geschreven op het forum thuis quarantaine is al ingecalculeerd.
O ja 17 augustus staat afspraak bij de plaatselijke GGD gepland.

Gebruikersavatar
Hobby Linka
Beheerder
Berichten: 18814
Lid geworden op: do 31 mar 2011 19:39
Locatie: Het kan in ......

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Hobby Linka » di 21 jul 2020 19:18

thumbup.gif
Hobby Linka


Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, Truma DuoControl.
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI

Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door ArnoM » di 21 jul 2020 19:21

workel schreef:
di 21 jul 2020 18:56
@ArnoM, Pfff word ik zo moe van dergelijke reactie.
Mooi, als je daadwerkelijk geïnfecteerd bent wordt je nog veel moeier.
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

workel

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door workel » di 21 jul 2020 19:50

RE.gif

Goed te horen dat jij er voor hebt door geleerd. Mocht ik medisch advies nodig hebben, ben jij de eerste die ik bel, altijd hand iemand achter de hand te hebben.
Laatst gewijzigd door Hobby Linka op di 21 jul 2020 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig quoten verwijderd. Zie de spelregels van het forum m.b.t. het quoten

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » di 21 jul 2020 20:26

Voorlopig gaat het in ons kleine koude kikkerlandje harder dan hier.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » di 21 jul 2020 20:37

ArnoM schreef:
di 21 jul 2020 18:33
Lekker lullen zoals het je zelf het beste uitkomt.
thumbup.gif
Ja!
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

Gebruikersavatar
r.obbink
Berichten: 1130
Lid geworden op: wo 20 feb 2019 09:01
Locatie: dorp met het laagste punt van NL
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door r.obbink » di 21 jul 2020 20:47

RE.gif RE.gif RE.gif RE.gif

Mensen, laat iedereen in zijn waarde..... het is klote als je nu in Kroatië zit en twijfelt, aan de andere kant is het wel zo dat het hier (en om ons heen) nu ook hard gaat ...

Ik (wij) hebben bewust 3 maanden geleden Italië geannulleerd... over anderhalve week hoop ik naar zuid limburg te gaan maar als het gaat zoals het nu gaat zie ik hier ook weer een (plaatselijke?) lockdown komen...

veroordeel elkaar niet... een ieder moet doen wat zijn gevoel hem ingeeft....

Persoonlijk zou ik onmiddellijk inpakken als een land naar oranje gaat maar wie ben ik weenie.gif
Ford C-Max 1.6 ecoboost Ford Kuga 1.5 Vignale, Burstner Ventana 510 TS inclusief Reich 1.8 mover, Dorema Contea XL300 voortent, Garda de luxe uitbouw, Dometic Freshjet 1700 dakairco. Xsarius Apollo 85 cm volautomaat Autoskew schotel

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » di 21 jul 2020 21:14

Zo is het. Wij maken nu ook aanstalten om te vertrekken. Niet halsoverkop we nemen de tijd.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door willianv » wo 22 jul 2020 10:59

RE.gif Oke, ik dacht in het andere topic iets anders te lezen.

Wanneer vertrek je?

Wij beginnen nu te twijfelen, heb nog een vraag uitstaan bij CB inzake de verzekeringen wat nu wel of niet gedekt is..

Straks ook maar eens naar de receptie lopen om te kijken hoe zij hierop anticiperen.

Ga je terug via de brug of met het veer?
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » wo 22 jul 2020 11:26

Oh had ik elders een andere indruk gewekt scratch.gif weenie.gif dat was niet de bedoeling. We staan nu te wachten op de boot. We gaan naar Slovenië om daar nog wat dagen door te brengen. Mijn verzekeraar dekt het gebruikelijke behalve Covid gerelateerde zaken. We kiezen er dan maar voor een paar dagen eerder te vertrekken. We hebben alles gedaan en gezien dus alle vinkjes waren al gezet. BZ zei dat we verder kunnen met vakantie vieren zodra we de grens over zijn.

Jullie sterkte met jullie besluit.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door willianv » wo 22 jul 2020 11:31

RE.gif Thx. Wij overwegen ook om naar Slovenie te gaan, maar kan er niet echt een leuke camping voor de kinderen vinden. Rochting Toscane zou evt ook nog kunnen.

Neem aan dat je alle gereserveerde dagen hebt moeten betalen op de camping?
Niet het belangrijkste natuurlijk maarvzou er liever van gaan uiteten mrgreen.gif

Waarschijnlijk pakken we vandaag in en vertrekken we morgen.

Nog een fijne voortzetting van jullie vakantie.
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » wo 22 jul 2020 11:49

Thanks jullie ook.

Ja ik zou het ook liever op een terrasje stuk slaan. Who cares, en weer door. Er is wel een camping in Slovenië met een waterpark https://www.terme-catez.si/nl/
Kiek moar!
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

Tafkah
Berichten: 155
Lid geworden op: do 16 mar 2017 21:36

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Tafkah » wo 22 jul 2020 12:28

Ik zit naar de getallen te kijken en probeer dit aan mijn persoonlijke situatie te koppelen.
Momenteel zit ik hier geisoleerder dan jn NL. Ik ben alleen in de supermarkt, sta alleen bij de bakker. Iedereen draagt mondkapjes. Ik voel me hier veiliger dan in NL. Bij mijn appie thuis om de hoek gaat iedereen voor elkaar langs en langselkaar heen.
Strand is nauwelijks bezet. Camping voor max 1/3. Ik kijk de situatie nog even aan en blijf het nieuws volgen....

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door willianv » wo 22 jul 2020 12:55

Het vervelende is dat je reisverzekering niet meer geldig is bij code oranje.

Ik voel me hier ook veel veiliger dan thuis in Nld, maar mocht er nu iets gebeuren dan gaat het erg vervelend worden... (bijv ziekenhuis opname gebroken beem zonder dat er covid klachten zijn).
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » wo 22 jul 2020 21:09

Tafkah schreef:
wo 22 jul 2020 12:28
Ik zit naar de getallen te kijken en probeer dit aan mijn persoonlijke situatie te koppelen.
Momenteel zit ik hier geisoleerder dan jn NL. Ik ben alleen in de supermarkt, sta alleen bij de bakker. Iedereen draagt mondkapjes. Ik voel me hier veiliger dan in NL. Bij mijn appie thuis om de hoek gaat iedereen voor elkaar langs en langselkaar heen.
Strand is nauwelijks bezet. Camping voor max 1/3. Ik kijk de situatie nog even aan en blijf het nieuws volgen....
Dat is precies het sentiment dat wij hadden. Maar wij zijn toch maar de grens overgehopt naar Tolmin in Slovenië. Ons verblijf zat er ook bijna op in Kroatië dus dan is de stap om te vertrekken wat kleiner. We hebben net een vette regenbui gehad 🤨 maar de kinderen vinden het fantastisch. Vooruit maar. Morgen de kloof bezoeken.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door willianv » wo 22 jul 2020 21:39

Wij hebben besloten om morgen door te gaan richring Toscane. Wilde we ook nog eens naar toe, kunnen nu een indruk krijgen van de omgeving...
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Reisben
Berichten: 525
Lid geworden op: za 16 feb 2019 10:06

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Reisben » wo 22 jul 2020 22:21

willianv schreef:
wo 22 jul 2020 11:31
RE.gif Thx. Wij overwegen ook om naar Slovenie te gaan, maar kan er niet echt een leuke camping voor de kinderen vinden. Rochting Toscane zou evt ook nog kunnen.

Neem aan dat je alle gereserveerde dagen hebt moeten betalen op de camping?
Niet het belangrijkste natuurlijk maarvzou er liever van gaan uiteten mrgreen.gif

Waarschijnlijk pakken we vandaag in en vertrekken we morgen.

Nog een fijne voortzetting van jullie vakantie.
Camping Sobec nabij Bled hadden onze kinderen het naar hun zin. Maar dat is een paar jaren geleden...
Knaus Sport 450 FU Silver Selection met Hyundai Tucson

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » do 23 jul 2020 09:13

willianv schreef:
wo 22 jul 2020 21:39
Wij hebben besloten om morgen door te gaan richring Toscane. Wilde we ook nog eens naar toe, kunnen nu een indruk krijgen van de omgeving...
Ik zag de weerberichten voor Italië, gaat helemaal goed komen voor jullie. Geniet ervan en veel plezier.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

workel

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door workel » do 23 jul 2020 10:06

Wij zijn vertrokken uit Kroatië en gaan richting het Gardameer, camping serenella Bardolino, eens kijken hoe het daar is.

Gebruikersavatar
Gerardo
Berichten: 771
Lid geworden op: zo 9 sep 2018 18:08
Contacteer:

Re: Welke route naar Pag (Kroatie)

Bericht door Gerardo » do 23 jul 2020 18:11

Veel plezier daar.
Het grootste plezier in het leven is dat te doen waarvan mensen zeggen dat je dat niet kunt doen thumbup.gif

Plaats reactie

Terug naar “Routes”