kaartlezen, vlag in Google maps

Over routes naar verschillende vakantiebestemmingen en wat je daar allemaal kunt tegenkomen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

kaartlezen, vlag in Google maps

Bericht door Leentje » zo 10 mei 2020 21:18

De vraag is enigszins OT, maar kan ook vakantie gerelateerd zijn, dus ik stel hem toch. (Een zoektocht naar een camping kan op eendere wijze ook verlopen)

Voor een sportclub heb ik de locatie van de nieuwe accommodatie ingevoerd in Google maps: een speld geplaatst.
Bij een gericht zoekcriterium op die club komt deze keurig in beeld.
Neem ik echter de woonplaats en zoom verder in naar de locatie, dan komt de ene sportaccommodatie wel in beeld en de andere weer niet.
weet iemand wat de oorzaak hiervan is en hoe dit op te lossen (in te vullen) is?
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Gebruikersavatar
WillyL
Berichten: 4190
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 14:50
Locatie: Mechelen - België

Re: kaartlezen, vlag in Google maps

Bericht door WillyL » ma 11 mei 2020 22:01

Euh, betaalde marketing of markering door het ene bedrijf en niet door het andere? De wegen van Google zijn ondoorgrondelijk.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)

Gebruikersavatar
PMT
Berichten: 2622
Lid geworden op: zo 17 mei 2009 09:37
Locatie: Cothen
Contacteer:

Re: kaartlezen, vlag in Google maps

Bericht door PMT » di 12 mei 2020 13:13

Als ik een speld plaats en die vervolgens onderin "opsla" krijg ik 4 mogelijkheden waaronder "wil ik heen" en "favoriet".
Als je dat doet krijg je een vlag of een ster op de kaart. Doe je dat meerdere keren krijg ik gewoon meerdere vlaggetjes en/of sterretjes in beeld hoe verder ik uitzoom. Die opgeslagen punten kan je ook van naam veranderen.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Tekna 160pk DCT automaat (4/2019)

Gebruikersavatar
Deirdre Johnston
Berichten: 12
Lid geworden op: di 15 dec 2020 14:53

Re: kaartlezen, vlag in Google maps

Bericht door Deirdre Johnston » wo 28 jul 2021 14:54

misschien is het betaalde inhoud zoals je moet premium kopen of iets dergelijks

Plaats reactie

Terug naar “Routes”